明天就是我和牙喪的結拜之期了!! xDD
今朝出門口前吾知點解好吾舒服...所以遲左10零廿分鐘先落去-3-
係的士度好想嘔甘`可能系個司機叔叔太令仔喇@@''
早會`頂肺! 喂!你中意個故仔吾代表我地會中意聽囉- -''
eng`文丹又吾記得拎名簿上黎喎...搞到我又要仆甘落去拎-0-
recess`同昇昇落去拎wb+報紙!
v.a`今日我有得玩powerpoint!其實呢...我成堂都吾系好自然xP
跟住番到埋位...我同yoyo死玩某人本書xDD 之後珍姐又吾知
做乜事依2堂死嗌我個名! 成鬼日tungwingnga出黎派野...再吾系
就tungwingnga出黎拎野!= =''
lunch`買野上tine2屋企食!哇!依餐真系可以用4個字黎形容: 孟母3遷!!
食完同婷b番去先`見到ms.wong演講@@''再1次嚇驚我!!
maths`今堂好易=]
班主任堂`唉!睇吾到片!所以臨尾自由活動...carmen比ms.wong捉左出去...
我就行左個圈登分=v='' 你睇我幾盡責! 之後番埋位...頂肺! lwh拎個鎖仆我
膊頭囉!跟住我成個袋掟落佢個頭度! yeah!
放學同錦錦`tine2走!
|