FlorenZZ
暱稱: ♥nga nga`
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
A4_CHRISTIE
arrrrr_linG
baby2lise
bEnJamIn1LO23O_O456
BUZZLIGHTYEAR_BATMAN
Celi_Crazy
christineyingying
codywingsan
Deanlau
feliciababy88
Fung_andsaidtoyou
jessica_1314
karen0741
kchy1225
kenius5581
ko_117
loklokyi
luvuka
Margaret_BGMH
MAVIS_CHAN417
mikoko822
mikoko822
Phoebe_Ki1016
phoebe_pinky
Sheldon986
SING_MISSING
siuyo203
SIU_AYO
snoopyfeng886
stephyting_kiss
tiffanycat
wincytung
winnieling021
Yipki
RSS 訂閱
RSS Feed
2007-05-25

今日冇落雨播-0-

排隊果時好多人都除左冷3...唉...講得好岩...

佢話吾知會吾會有1日興吾著冷3喎= =''

p.e`換完3出黎果時...ms.楊1路行1路同我傾...話我可以跟佢打下波...

之後我話咪搞...廢事愈打愈高- -'' 最好就矮番2吋!跟住佢聽到我話

想矮竟然好無奈甘xDD  then`考體操! 衰左=0=

mus`哈哈d人唱歌好搞笑...唉!又1首重覆犯錯!!

jessica話班人唱喜歡你唱到好似流氓甘@@''

maths`小關關又系冇睇我note book-3-

lunch`4個人食彩明...唉...真系玩得過份左!? 依幾日聽聽埋埋

好多野...真系又痛又心淡!

番到去拎書...唉...數左5`6次都吾岩數喎...睇到我眼火爆= =''

跟住我即場計比佢地睇...搞掂!! 真系吾知d人點做野既...醒少少啦吾該!!

上到去派書...1個2個冇黎醒目...d人又比晒r.e wk我喎...明知我忙架啦唉*

i.s`冇聽過書...係度抄通識份野囉頂=v=''  之後ms.啤過0依邊...鳳鳳

昇昇叫我彈醒lwh...跟住我彈完佢都吾醒喎...佢地笑死左...lwh仲話自己

塊面好滑喎@@''

eng`vocab test bye bye啦! dict有點意外播! 臨尾果廿零分鐘文丹播dvd...

點知足足搞左10分鐘甘滯...最後睇到喇...但有部份令大家起晒哄xP

放左學寫功課啦`問某人借筆加番d野果時...王同學死蚊我條尾喎- -''

跟住再執野果陣...牙關又死扯我條尾播! 之後我出盡力扯甩番佢頂浴帽xDD

handbell`見到牙sir仲識講笑...我都冇甘擔心=)

學完野之後baba黎車我...出左旺角買d野-0-

 

欣欣!期待聽日牙!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 




2007-05-24

今朝11:30起身`之後嗌外賣食...跟住同mama去尖沙咀行街=)

出到去都差吾多點幾鐘喇...睇睇下3收到tine2個msg播-0-

點知條友竟然問: 爛訓豬...起左身未= =''

哈!令我突然諗番起1個人xP 都吾明點解個個都話我豬既...其實我好聰明架xDD

 then`1路行1路sms...最後買左2件3同1條褲-3-

5點令鐘走喇...哇...1出商場熱到暈牙- -''

番到黎抖左陣又出去食飯喇...哈哈...隔離枱坐左2個牙婆同1個牙伯喎...

點知佢地竟然講文革點慘牙點可憐牙...搞到我好似聽緊歷史甘= =

之後番到黎畫埋幅畫`畫畫下yoyo打黎...話牙sir比賽果時有事...

唉...搞到我都有d擔心!!

yoyo: : :你聽日忍下啦...吾好理果條友!!我點都會撐你的!

 

: : :聽日落雨啦落雨啦落雨啦=)

 




2007-05-23

1... 2... 3 ...4 ...5 ...6 ...7 ...8***

依個數字`我永遠都會記得!

5月23號`

你要記住`系你欠我!

1世你都彌補吾到!

越近越失望 聲線動作太清楚
沒有了感覺 沒可能從頭再喜歡過

有病就陪自己禱告
疲倦了不寄望能被抱
然而若你擔心我
要知天空跌甚麼也要好好過

情若轉淡 想愛不相愛之間
等不到的不應再貪
快樂被冷淡及時拖慢
下決心多想喊仍然學放膽的去揀


無用慨嘆 心痛只需要歸家
分開了 眼淚你有嗎
從前入黑開燈都不夠膽 也已成習慣

最絕望時或者想吐
平復了一切從頭預告
當初你曾說每天都想見最多

到此時再不理我剩餘晚安

情若轉淡 想愛不相愛之間
等不到的不應再貪
快樂被冷淡及時拖慢
下決心即管喊抬頭又放膽的去揀

無用慨嘆 心痛只需要歸家
分開了 眼淚你有嗎
從前入黑開燈都不夠膽 也已成習慣

無論夜深幾多風飛雨翻 過了雲便散

寧願望清楚 好過等你珍惜我

 




2007-05-23

每逢星期三`我的心情總會比平日好...不知為何-0-

番到去幫koey買埋包...哈哈...佢話點解我可以行得甘快喎xDD

之後上到去hea hea下甘...

班主任時間`又系解題既時候了!!有1組聽左我講...話第4組圈圈果題既答案

機於心理壓力...點知人地開估話吾系囉!!跟住我舉手問番...up左個

犯罪心理學...全場嘩然@@''好似拍埋手tim- -''  好心你地接受人意見啦...

睇書睇得少...答案都膚淺d既!!

geog`對住d英文...有d想死= =''

re`又系聽人講戀愛-3-

recess`幫手派番晒d卷...吾知點解好想搵人鬧...由其系派到你果份...

直情想1巴刮落你度!!想刮醒你!!

i.s`鋒鋒又過左黎坐...又講咩好男人!哈...如果系好既就吾會甘啦!!

跟住睇佢地成班射橡筋...我就自己努力甘苦練轉筆=)

eng`果個甘既vocab test都吾知乜黎架...痴鬼線!!dict又系讀甘快=0=

lunch`今日食彩明`婷b話d人i.s堂吾知點...仲話覺得人地關係親密左...

果下真系插入個心度甘痛...呆晒...我一直都以為只系自己多心...點知

人地都甘覺得...而且吾系得1個甘諗!!我真系好驚...驚比你呃...你講過

你吾會中2佢...但今次我真系冇晒信心...

番到去...同yoyo填埋份hist`我真系頂吾順...你要我望住你地我寧願盲...

始終都系喊...就算隻眼幾痛...幾腫...都好過睇住你地有幾開心...

之後lwh安慰我...哈...點解你吾系佢!? 跟住講左好多野...話男仔要諗

既野比女仔多...如果連書都讀吾成...又點照顧個女仔呢...突然間覺得

好偉大=v='' yoyo話就算對方讀吾成書都依然會跟佢!!

hist`比人話我情緒化xP 又笑又喊甘-0- 其實依d叫百感交集!!

chin`ms.wong遲左好多先上黎...b.chan頂住檔先=3='' 之後換番ms.wong...

點知見佢眼都紅埋甘...跟住係度估佢系死老豆定點- -''

then`繼續講埋課書...cyf 讀妹妹也不愛你果度好好笑xDD

放左學就同錦錦ms.so交錢...等左好耐喎-v-''

搭車果時又撞到停車=]

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




2007-05-22

但我極明白我 實在沒法抽身愛下個*

 

知道今世不能沒你的是我***