今朝又冇雨落播-0-
eng`唉!他媽媽的! 比我地份project甘低分喎- -''
中史`哇!疑題疑到手軟@@'' 不過好彩搞掂晒=)
chin`要測list播...牙yo撞親手搞到寫吾到字=0=
hist`又係度改wb囉...之後睇番自己個平時分...ok甘啦-3-
lunch`同婷b賣甩左錦錦2條友...牙lee...我番番黎同你食喇xD
其實今餐既主角系牙欣! 去到酒樓拖拖拉拉左好耐先入房坐-0-
哇!我同牙lee吾小心撞到條經理...佢竟然叫我地吾好索佢油囉ok!?
番到課室見到lmy企係度吹冷氣...跟住我又行黎行去甘啦...
pth`我的天牙! 我不是yungyungnga牙!!點解我個名有甘多種讀法架= =''
跟住仲要我坐落去對住佢...救命! 搞到我淨系識望住鋒鋒笑- -''
maths`後面冇帶書仲要煩住我同牙yo...臨尾果時仲痴線! lwh係度狂叫囉@@''
叫咩!?明啦=v=''
放學同錦錦`tine2走...食左tine2親手整既曲奇=]
|