| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007-06-11  |
今朝好早醒左`跟住又訓到7點中`
番到去7點8個字到啦`約左tine2係大家樂撐枱腳`
行過去果時撞到catherine`甘就1齊食啦`唉! 1路食1路痴線-0-
用左10分鐘食晒`之後行牙行番去xDD
同tine2兜左好多個圈先搵到錦錦囉-_-!!
上到去搵位坐`jessica個位冇卷播`好彩我醒目-3-''
難得有1次做中文卷如此輕鬆xP
又用淨好多時間喎`今次食硬你=)
考完就同錦錦上tine2度睇碟,,,之後add左某某玩xD
搞搞下到12點幾`錦錦又上左我度再玩過`
我真系睇錯你喇低B仔- -''
跟住玩完就送錦錦走`番上黎嗌野食,,,
: : :眼見幾個fd都搵到另1半`唉!祝你地幸福啦哈哈=)

上面的是董小雅=)
唉!!tungwingnga牙tungwingnga!!你個心飛左去邊牙又`
溫吾溫書好呢究竟!?
|
| |
2007-06-09  |
今朝又訓到好晏`訓醒左有mama買既野食-0-
之後佢又出左去,,,我留番係屋企發夢!!
唉!我都未試過星期六吾出街,,,但因為你,,,我真系冇晒心情-_-''
跟住自己嗌外賣`就系甘,,,1個人過左頹廢既1日lu`
7點鐘又出左去食飯,,,系甘同tine2 sms-3-
番到黎又同tine2傾電話`
送你1句`1支紅杏出東牆xDD |
| |
2007-06-07  |
今朝落雨-0-
番到上去文丹入左黎...預早考oral`我同celia=v=''
之後坐某人個位...同鋒鋒玩偷拍xDD
chin`又系考oral`我同婷b個青馬大橋終於出場喇-3-
跟住睇分...對你吾住!! 系我累到你甘低分!!
小息`系甘同sharon+nicole+yan果d玩...真系最後1次甘開心=0=''
v.a`whc好好笑xP 之後成堂畫畫考試,,,中途停電...好彩做晒份野姐-0-
搞掂晒就扒係度抖,,,諗諗下又喊,,,我真系吾捨得你!!
lunch`食彩明,,,
番到上去搵欣欣傾計,,,點知我喊佢又喊,,,唉!
maths`做左成堂卷甘滯!!
班主任堂`做完問卷就玩真情剖白xDD 本身話影相架,,,點知拖下拖下又
冇左件事,,,臨尾果下講goodbye ms.wong`我見yoyo眼紅,,,所以我又忍吾住,,,
唉! 真系好吾捨得,,,吾識點講!!
之後值日`
最後1次係2b做值日`
最後1日有值日`
亦都系最後1次同你1齊做值日`
平時打日記好快就打完`
吾知點解今日好想1直甘寫埋落去`
平時同老師say gd bye吾會有咩感覺`
但今日好吾同`
好想依句gd bye永遠都講吾完,,,
原來真系好多野要走就走`
點都留吾住`
平時吾珍惜既野`
始終有1日你會覺得可惜`
你會後悔當初`
: : :2b`我地點都會系2b!!
|
| |
2007-06-06  |
今天是星期3`所以吾使排隊!
之後番到上去傾計...oh my god!比牙關改左我名...竟然叫雞仔乜-0-
跟住班會旅行決定改7/7!!
p.e`頂肺!!今年始終都系冇正式甘打番場波-_-''
mus`好野!! project最高分牙全班xDD 1定系有我啦嘰嘰-3-
maths`又係度做數做數再做數=0=''
lunch`食彩明...番到去遠處見到ms.wong喎...之後我同婷b即走!仲慘過見鬼-0-
上到課室同婷b傾左陣...集體回憶xP 跟住又比hpy蚊頭髮= =''
i.s`分4組答問題...我淨系岩左1題咋! 之後我死同後面果隻甘既lwh唱周國賢d歌=0=''
佢條友揀果d歌詞好傷感囉!! 仲要不停係我面前唱告1段落..吾知咩用意-_-''
eng`考oral...1路等1路同隔離+前面做數! 頂肺!! 我1題數篤左幾次機先計岩...
比nicole笑!
放學遲左勁多...跟住又hold住我又放番我走喎個文丹!! 吾知咩事播- -''
|
| |
2007-06-05  |
沒有你真叫我生不如死!
我可以甚麼都不要`我真的可以連書也不讀`
只要一切回到過去! |
| |
« | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | ... | 78 | »
|