FlorenZZ
暱稱: ♥nga nga`
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
A4_CHRISTIE
arrrrr_linG
baby2lise
bEnJamIn1LO23O_O456
BUZZLIGHTYEAR_BATMAN
Celi_Crazy
christineyingying
codywingsan
Deanlau
feliciababy88
Fung_andsaidtoyou
jessica_1314
karen0741
kchy1225
kenius5581
ko_117
loklokyi
luvuka
Margaret_BGMH
MAVIS_CHAN417
mikoko822
mikoko822
Phoebe_Ki1016
phoebe_pinky
Sheldon986
SING_MISSING
siuyo203
SIU_AYO
snoopyfeng886
stephyting_kiss
tiffanycat
wincytung
winnieling021
Yipki
RSS 訂閱
RSS Feed
2007-06-11

今朝好早醒左`跟住又訓到7點中`

番到去7點8個字到啦`約左tine2係大家樂撐枱腳`

行過去果時撞到catherine`甘就1齊食啦`唉! 1路食1路痴線-0-

用左10分鐘食晒`之後行牙行番去xDD

tine2兜左好多個圈先搵到錦錦囉-_-!!

上到去搵位坐`jessica個位冇卷播`好彩我醒目-3-''

難得有1次做中文卷如此輕鬆xP

又用淨好多時間喎`今次食硬你=)

考完就同錦錦tine2度睇碟,,,之後add左某某玩xD

搞搞下到12點幾`錦錦又上左我度再玩過`

我真系睇錯你喇低B仔- -''

跟住玩完就送錦錦走`番上黎嗌野食,,,

 

: : :眼見幾個fd都搵到另1半`唉!祝你地幸福啦哈哈=)

上面的是董小雅=)

 

唉!!tungwingnga牙tungwingnga!!你個心飛左去邊牙又`

溫吾溫書好呢究竟!?

 

 

 




2007-06-09

今朝又訓到好晏`訓醒左有mama買既野食-0-

之後佢又出左去,,,我留番係屋企發夢!!

唉!我都未試過星期六吾出街,,,但因為你,,,我真系冇晒心情-_-''

跟住自己嗌外賣`就系甘,,,1個人過左頹廢既1日lu`

7點鐘又出左去食飯,,,系甘同tine2 sms-3-

番到黎又同tine2傾電話`

送你1句`1支紅杏出東牆xDD

 




2007-06-07

今朝落雨-0-

番到上去文丹入左黎...預早考oral`我同celia=v=''

之後坐某人個位...同鋒鋒玩偷拍xDD

chin`又系考oral`我同婷b個青馬大橋終於出場喇-3-

跟住睇分...對你吾住!! 系我累到你甘低分!!

小息`系甘同sharon+nicole+yan果d玩...真系最後1次甘開心=0=''

v.a`whc好好笑xP 之後成堂畫畫考試,,,中途停電...好彩做晒份野姐-0-

搞掂晒就扒係度抖,,,諗諗下又喊,,,我真系吾捨得!!

lunch`食彩明,,,

番到上去搵欣欣傾計,,,點知我喊佢又喊,,,唉!

maths`做左成堂卷甘滯!!

班主任堂`做完問卷就玩真情剖白xDD 本身話影相架,,,點知拖下拖下又

冇左件事,,,臨尾果下講goodbye ms.wong`我見yoyo眼紅,,,所以我又忍吾住,,,

唉! 真系好吾捨得,,,吾識點講!!

之後值日`

最後1次係2b做值日`

最後1日有值日`

亦都系最後1次同你1齊做值日`

 

平時打日記好快就打完`

吾知點解今日好想1直甘寫埋落去`

平時同老師say gd bye吾會有咩感覺`

但今日好吾同`

好想依句gd bye永遠都講吾完,,,

原來真系好多野要走就走`

點都留吾住`

平時吾珍惜既野`

始終有1日你會覺得可惜`

你會後悔當初`

 

: : :2b`我地點都會系2b!!

 

 




2007-06-06

今天是星期3`所以吾使排隊!

之後番到上去傾計...oh my god!比牙關改左我名...竟然叫雞仔乜-0-

跟住班會旅行決定改7/7!!

p.e`頂肺!!今年始終都系冇正式甘打番場波-_-''

mus`好野!! project最高分牙全班xDD 1定系有我啦嘰嘰-3-

maths`又係度做數做數再做數=0=''

lunch`食彩明...番到去遠處見到ms.wong喎...之後我同婷b即走!仲慘過見鬼-0-

上到課室同婷b傾左陣...集體回憶xP 跟住又比hpy蚊頭髮= =''

i.s`分4組答問題...我淨系岩左1題咋! 之後我死同後面果隻甘既lwh周國賢d歌=0=''

佢條友揀果d歌詞好傷感囉!! 仲要不停係我面前唱告1段落..吾知咩用意-_-''

eng`考oral...1路等1路同隔離+前面做數! 頂肺!! 我1題數篤左幾次機先計岩...

nicole笑!

放學遲左勁多...跟住又hold住我又放番我走喎個文丹!! 吾知咩事播- -''

 

 

 




2007-06-05

沒有你真叫我生不如死!

我可以甚麼都不要`我真的可以連書也不讀`

只要一切回到過去!