| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007-06-16  |
今朝12點幾起身`成晚都訓得吾好,,,
唉!可能系因為尋日同人鬧得不愉快!!
之後食野,,,同人sms甘啦,,,留左係屋企成日!-0-
直情想發癲囉!!點解!點解!點解!
跟住6點幾就出去食飯`慶祝爸爸節xD哇!今餐好豪-_-''
then`行左陣就番家了!
沒有說過 第一個是你
但我最怕 下一個是你
但這秒 我正式得不到你
願我失戀名單結尾 最後一個是你
不要再有分手戲
*其實 犯遍了錯誤先碰著你
自信我會懂 怎去愛你
盼望 最喜歡那個 是最後
但最後 未想過放棄 但被人放棄
變成前男友的你*
走 我沒有阻止理由
早已知道 能與你挽手 都會分手
但最後 若我點算過去男友
隊伍中 有你來過就夠
還憑甚麼搏鬥 盼瀑布過後 是細水長流
或者我 驀然回首 旅途愉快過就夠
若果你 熱情溜走 有誰能說我未夠
若碰上你 是一個運氣
大概我已 用光了運氣
熱吻過 教我怎捨得憎你
舊愛之中 明顯叫我 最幸福那是你
只怪我太不爭氣
REPEAT*
走 要是更喜歡自由
相愛不夠 隨意作藉口 都夠分手
在最後 就似所有過去男友
為了拋棄我才邂逅
走 我沒有阻止理由
早已知道 能與你挽手 都會分手
但最後 若我點算過去男友
隊伍中 有你來過就夠
還憑甚麼搏鬥 盼瀑布過後 是細水長流
或者我 驀然回首 旅途愉快過就夠
不鬆手都給收走 有誰能說我未夠
|
| |
2007-06-15  |
今朝7點7左右同tine2番學`1路行1路溫geog-0-
終於考喇`自閉隔離條索女又發癲喎,,,冇啦啦
大嗌牙sir,,,問d問題又勁冇建設性,,,之後又發出
好多怪聲喎,,,嚇驚我,,,真系做卷做到個心都離埋-_-''
之後考完要留係度,,,原來系派回條,,,唉!去好定吾去好呢-3-''
跟住同左tine2落t.w食早餐`食完又行左好耐,,,
12點幾就同左佢番黎我度喇,,,1上到黎就系甘發癲,,,
佢系度陪我同某人chat,,,但系後尾傾到我好嬲囉真系!!
3點中嗌外賣食,,,哈哈,,,tine2話我原來好有住家女人feel喎xDD
食完之後又玩過,,,睇人地d名睇到我地笑死左xP
跟住打機,,,冇錯!! 梗系有我最愛既泡泡龍啦xDD
5點中就送佢走喇`
 
 

|
| |
2007-06-14  |
今朝同tine2係大家樂見,,,可惜佢遲到,,,所以決定吾食喇我地-0-
之後行左去seven買野飲`
番到黎同錦錦玩,,,跟住同李小c同學傾左陣,,,打聽到d驚人消息=0=''
考eng`幾簡單牙都=)
唉!黃俊庭隔離條友真系痴線架xDD 我地1考完試就笑晒甘!
then`3條友諗住落t.w`點知等車果時錦錦先至話吾記得拎番把遮-_-''
之後陪佢番學校拎,,,途中錦錦比人踩親!我又比人大叫雅雅+雞仔乜-@-
跟住我就同tine2係大門等佢,,,1路等1路同個嬸嬸傾計,,,可憐!!
搞掂之後就搭車啦,,,撞到牙fi,,,同佢up左幾句xDD
哈哈`落左車就同佢地去左秘密機地偷情-oo-
食完野就傾牙傾,,,傾左好耐,,,坐到個身都凍埋!!
跟住又行左去買野,,,12點左右番黎喇=)
: : :對你好失望!! |
| |
2007-06-13  |
今朝又約左tine2食早餐`去到大家樂同左牙喪果3條友坐左陣`
之後邊坐邊等牙tine-0-
番到去見到suki`佢話尋日係t.w撞到我地2個喎-_-!!嚇驚左!!
考i.s啦`系李sir睇我地,,,
都ok易甘啦=v=''
跟住考完就同錦錦`tine2行落葵興`途中見到鋒鋒成班人,,,
我1路行1路同前面既carmen傾電話xDD
then`再搭地鐵去青衣`係青衣城撞到王家聲同學=0=
之後同佢地去左飲野啦`傾左好多心事- -''
12點幾番左黎喇!
 

: : : 原來有許多人以為我是很難相處的!!
坦白說,,,我可能比你們還要低能!!=) |
| |
2007-06-12  |
今朝晏左起身,,,唉!愈整愈爛訓添點算-0-
之後去大家樂同tine2撐枱腳,,,點知撞到閔小宜,,,
就系甘,,,佢黎左痴早餐囉,,,食我野喎佢-@-
8點零中慢慢行番去啦,,,跟住同錦錦上去,,,
今日comp,`我揀左第2題,,,依題最穩陣牙!!
唉!作作下又諗左其他野,,,再甘分心,,,我依個exam都死得!
考完就同carmen等埋tine2`錦錦,,,落去下面傾計,,,邱仔都走左埋黎=v=
then`pth! 哇! 第1次感到困惑呢-_-!睇開d把啦各位!!
搞掂晒之後就同tine2行街街`等車果時佢話最衰冇髮泥,,,之後我
即刻拎左盒gatsby出黎-0- 跟住佢又話最衰冇鏡啦...then`我又拎左
塊鏡出黎...佢呆晒甘望住我xDD
落到T.W`同佢行黎行去,,,12點中去左tomato撐枱腳xP
之後點幾中byebye!!
  
  
|
| |
« | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | ... | 78 | »
|