FlorenZZ
暱稱: ♥nga nga`
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
A4_CHRISTIE
arrrrr_linG
baby2lise
bEnJamIn1LO23O_O456
BUZZLIGHTYEAR_BATMAN
Celi_Crazy
christineyingying
codywingsan
Deanlau
feliciababy88
Fung_andsaidtoyou
jessica_1314
karen0741
kchy1225
kenius5581
ko_117
loklokyi
luvuka
Margaret_BGMH
MAVIS_CHAN417
mikoko822
mikoko822
Phoebe_Ki1016
phoebe_pinky
Sheldon986
SING_MISSING
siuyo203
SIU_AYO
snoopyfeng886
stephyting_kiss
tiffanycat
wincytung
winnieling021
Yipki
RSS 訂閱
RSS Feed
2007-06-16

今朝12點幾起身`成晚都訓得吾好,,,

唉!可能系因為尋日同人鬧得不愉快!!

之後食野,,,同人sms甘啦,,,留左係屋企成日!-0-

直情想發癲囉!!點解!點解!點解!

跟住6點幾就出去食飯`慶祝爸爸節xD哇!今餐好豪-_-''

then`行左陣就番家了!

 

 

沒有說過 第一個是你
但我最怕 下一個是你
但這秒 我正式得不到你
願我失戀名單結尾 最後一個是你
不要再有分手戲

其實 犯遍了錯誤先碰著你
 
自信我會懂 怎去愛你
 盼望 最喜歡那個 是最後
 但最後 未想過放棄 但被人放棄
   變成前男友的你*


走 我沒有阻止理由
早已知道 能與你挽手 都會分手
但最後 若我點算過去男友
隊伍中 有你來過就夠

還憑甚麼搏鬥 盼瀑布過後 是細水長流
或者我 驀然回首 旅途愉快過就夠
若果你 熱情溜走 有誰能說我未夠

若碰上你 是一個運氣
大概我已 用光了運氣
熱吻過 教我怎捨得憎你
舊愛之中 明顯叫我 最幸福那是你
只怪我太不爭氣

REPEAT*

走 要是更喜歡自由
相愛不夠 隨意作藉口 都夠分手
在最後 就似所有過去男友
為了拋棄我才邂逅

走 我沒有阻止理由
早已知道 能與你挽手 都會分手
但最後 若我點算過去男友
隊伍中 有你來過就夠

還憑甚麼搏鬥 盼瀑布過後 是細水長流
或者我 驀然回首 旅途愉快過就夠
不鬆手都給收走 有誰能說我未夠

 




2007-06-15

今朝7點7左右同tine2番學`1路行1路溫geog-0-

終於考喇`自閉隔離條索女又發癲喎,,,冇啦啦

大嗌牙sir,,,問d問題又勁冇建設性,,,之後又發出

好多怪聲喎,,,嚇驚我,,,真系做卷做到個心都離埋-_-''

之後考完要留係度,,,原來系派回條,,,唉!去好定吾去好呢-3-''

跟住同左tine2t.w食早餐`食完又行左好耐,,,

12點幾就同左佢番黎我度喇,,,1上到黎就系甘發癲,,,

佢系度陪我同某人chat,,,但系後尾傾到我好嬲囉真系!!

3點中嗌外賣食,,,哈哈,,,tine2話我原來好有住家女人feel喎xDD

食完之後又玩過,,,睇人地d名睇到我地笑死左xP

跟住打機,,,冇錯!! 梗系有我最愛既泡泡龍啦xDD

5點中就送佢走喇`

 

 

 

 

 




2007-06-14

今朝同tine2大家樂見,,,可惜佢遲到,,,所以決定吾食喇我地-0-

之後行左去seven買野飲`

番到黎同錦錦玩,,,跟住同李小c同學傾左陣,,,打聽到d驚人消息=0=''

考eng`幾簡單牙都=)

唉!黃俊庭隔離條友真系痴線架xDD 我地1考完試就笑晒甘!

then`3條友諗住落t.w`點知等車果時錦錦先至話吾記得拎番把遮-_-''

之後陪佢番學校拎,,,途中錦錦比人踩親!我又比人大叫雅雅+雞仔乜-@-

跟住我就同tine2係大門等佢,,,1路等1路同個嬸嬸傾計,,,可憐!!

搞掂之後就搭車啦,,,撞到牙fi,,,同佢up左幾句xDD

哈哈`落左車就同佢地去左秘密機地偷情-oo-

食完野就傾牙傾,,,傾左好耐,,,坐到個身都凍埋!!

跟住又行左去買野,,,12點左右番黎喇=)

 

: : :對你好失望!!

 




2007-06-13

今朝又約左tine2食早餐`去到大家樂同左牙喪果3條友坐左陣`

之後邊坐邊等牙tine-0-

番到去見到suki`佢話尋日係t.w撞到我地2個喎-_-!!嚇驚左!!

考i.s啦`系李sir睇我地,,,

都ok易甘啦=v=''

跟住考完就同錦錦`tine2行落葵興`途中見到鋒鋒成班人,,,

我1路行1路同前面既carmen傾電話xDD

then`再搭地鐵去青衣`係青衣城撞到王家聲同學=0=

後同佢地去左飲野啦`傾左好多心事- -''

12點幾番左黎喇!

: : : 原來有許多人以為我是很難相處的!!

坦白說,,,我可能比你們還要低能!!=)

 




2007-06-12

今朝晏左起身,,,唉!愈整愈爛訓添點算-0-

之後去大家樂同tine2撐枱腳,,,點知撞到閔小宜,,,

就系甘,,,佢黎左痴早餐囉,,,食我野喎佢-@-

8點零中慢慢行番去啦,,,跟住同錦錦上去,,,

今日comp,`我揀左第2題,,,依題最穩陣牙!!

唉!作作下又諗左其他野,,,再甘分心,,,我依個exam都死得!

考完就同carmen等埋tine2`錦錦,,,落去下面傾計,,,邱仔都走左埋黎=v=

then`pth! 哇! 第1次感到困惑呢-_-!睇開d把啦各位!!

搞掂晒之後就同tine2行街街`等車果時佢話最衰冇髮泥,,,之後我

即刻拎左盒gatsby出黎-0- 跟住佢又話最衰冇鏡啦...then`我又拎左

塊鏡出黎...佢呆晒甘望住我xDD

落到T.W`同佢行黎行去,,,12點中去左tomato撐枱腳xP

之後點幾中byebye!!