明明話退出又不敢狠心地拋開我 然而叫我怎打算
今朝10點鐘就醒左喇.. .本身諗住睇亂太郎架!!
點知都系太眼訓. ..開著左電視又扒番係度`聽下聲已經好滿足喇-@-
之後11點起左身`換3出去搵mama食野`-0-''
跟住1點鐘約左牙欣游水. ..我都已經遲左10幾分鐘先去架喇`
點知仲要等番佢成廿分鐘!! 哈哈真系大牌-_-''
好啦`同條友仔係出面玩水`好似同d bb爭地方甘xDD
游到3:30`好野!!成功曬黑左我地=v=''
搞掂之後就去食野啦. ..牙欣你同我撐枱腳執到啦xDD
1路食1路傾左好多野`其實玩水果時已經傾左好耐-3-''
講講下變左傾卡通片=0='' 原來大家都好中意小丸子!!嘰嘰!!
佢1提到小丸子. ..我即刻咬住條意粉停晒甘望住佢`
比佢笑我個樣傻囉-0-''
但我更加估吾到佢連美少女戰士都拎埋出黎講!!-_-''
搞到大家笑左好耐`成世界都以為我地系傻-3-''
跟住5點幾走人`去到地鐵站byebye啦`點知轉頭牙欣打番黎`
叫番我入去囉`原來路痴佢吾識路-@-死吾死!!
我都夠蠢架啦認路`原來有人更勝一籌!! =0=''
掛吾知佢話跟得我多啦哈哈!!=v=''系甘!!

