今日睇到人地個blog. ..諗番起1個人`
佢系1個係我小學果時對我好重要既人`佢令到我變左好多`
可惜大家都同吾到1間中學`我亦都因為甘. ..而吾開心左好耐!
我又會諗`如果我地真系同1間既. ..甘而家大家又會系點!?
好多野真系整定`可能甘樣仲好!起碼我地仲系朋友=)
{ 舊日我或太盡力遊戲 明白你也就原諒你* }
曾經`我都做左1個自以為好偉大既人. ..可惜吾系. ..而且最後都心軟`
但今日`比我遇到1個又系自以為好偉大既人!哈!好諷刺!?
我都覺. ..而家既我睇得好清楚. ..原來當時我系有幾自私!
尋日果1句.. .對吾住`我真系做吾到! 可能我未去到你果種程度.. .
又或者我未去到你果個階段`所以你亦吾好祈望我會做到好似你甘樣!
{其實我未想知道誰在愛得多 憑著已相愛過*}
因為而家吾系細路仔玩泥沙. ..悶喇`厭喇`就拍拍對手走. ..所以`道底
系你諗得幼稚.. .定我睇吾開呢!? 吾知. ..真系吾知. ..
而且. ..你都吾好再問點解我仲等. ..其實依1刻我等既已經吾同之前甘`
我系未仲吾甘心!?我可以話你知吾系. .. {是我太感性 或太聰明也就好勝*}
都甘耐喇`可以話睇化左好多野`{只恐怕你與我 終於也發現 恨那日那天 不肯心軟*}
但明白同接受始終系兩件事`所以我吾知仲會點. ..{無需想得過份通透 按照直覺去走*}
|