| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007-06-28  |
曾某年某一天某地 時間如靜止的空氣
你的不羈給我驚喜 曾說同你闖天與地
曾說無悔今生等你 也不擔心分隔千里
*多少歡樂常回味 天空中充滿希冀
祈求再遇上 不放棄不逃避
今天失落才明白 默默道理
越是懷念你 越怕沒法一起*
#誰得到過願放手 曾精彩過願挽留
年年月月逝去越是覺得深愛你
如果失約在這生 毋需相見在某年
完完全全共醉一生也願意
(完完全全共醉他生也願意)#
來這年這一天這地 重見曾似相識的你
笑得輕鬆中帶傷悲 談你談我的新趣味
無法忘記當天的美 你的關心不過演戲
:::mavis強戰回歸xDD 我好開心你放得低!
:::癲癲! 我記得你教過我`男人之麻`有冇都吾緊要啦`
最重要系鍚自己!我都希望你睇得開!!
:::lokyee bb`吾好再同我晒幸福喇!!我知我慘-__-
*個個失戀就諗起我`唉!淨系識叫人睇開d.. .原來最睇吾開既系自己!*
睇番我地msn record`原來會喊!真系好掛住之前既你!
|
| |
2007-06-28  |
當我不夠你善忘死撐下去太造作為了甚麼
不說話也會換來浮躁大動作更多
今朝同癲癲番`大家都不在狀態!!
之後番到去同carmen果d傾計`講番1件幾舊下既事-0-''
上到去聽完宣佈`個個坐晒係度吾知等乜-_-''
5班啲班長出晒走廊勁搞笑xDD
跟住去hall對卷`哈哈`geog考得好好=)
hist又好好`中史都吾錯!!其他吾重要既都考得幾好-3-''
唉!派果幾份野要我出出入入.. .坐都未坐穩又叫出去=0=
後面果兩條友仲煩!成日都tungwingnga-_-''
轉個頭問佢地咩事... 要講吾出野播`
當佢地講得出果d呢.. .又系核突野...淨系識叫我填問卷-0-''低b!!
之後王曉駿同學大大聲問我中意邊個.. .我冇應佢`
點知黃俊庭同學爆響口`搞到王同學又大大聲覆述番- -''
想死!!你都吾好係佢面前問我d甘既野啦`你想我點答牙-3-''
今日`我從我地既話題入面終於發現到大家之間有咩吾妥!
跟住放左學就同錦錦+癲癲落t.w`
我同癲癲去唱k`哈哈`唱舊歌系幾正既xDD
 
|
| |
2007-06-27  |
饅頭愛人`失戀之麻!有我係度吾使怕!!-0-''
1齊同病相憐!!
夜晚鋒鋒打黎搵我幫手`跟住傾下`
比我知道有人因為同我同分而黑面囉!!
我都扮冇事扮大方啦!!你仲想點牙.. .
:::我仲等吾等好牙各位朋友!?
xg cm幫我啦=(
|
| |
2007-06-27  |
當我不夠你善忘死撐下去太造作為了甚麼
不說話也會換來浮躁大動作更多
今朝本來約左癲癲同catherine老公食早餐-0-''
點知癲癲又醒吾到`好彩我叫老公打比佢姐=)
之後我就同佢食啦`傾左好多嚇人既野xDD
笑到死左!!
食完就番去再傾`
派i.s喇`MS.曾讀左佢最高分.. .我諗住冇啦`做吾到第1`
點知又嗌埋我同分`想死!!
d人又嘩嘩聲.. .搞到我覺得好尷尬!
唉!心諗`有冇甘岩牙救命-@-
我都算啦`點知條tmy話:
[你知吾知同分系幾難既事牙!! ]
跟住lwh又話:
[系喎! 佢地仲要1個34號1個35播!! ]
大佬`我想扮冇事都吾得啦比你地甘講=0=''
甘都未算! lwh又話:
[ 唉!tungwingnga`你總分點都吾夠twh高架喇!! ]
冇野好講囉! 哈!點知最後咪又系比我贏左xDD
: : :你算系咩牙!?我1樣可以贏到你!!
之後婷b就話總之叫我同lwh輸賭啦!!
跟住派maths mc`唉!不過不失啦又=)
小息`坐左係婷b隔離`望住啲低b仔玩-_-
又借錢又比錢-3-''
小息完就派long q.喇`um.. .有啲失望!但系都進步左好多-0-''
班主任堂派番啲野`ms.wong都有讚我d蝴蝶令令=)
就系甘玩下玩下又1日喇!!
跟住同錦錦+癲癲落t.w hea`
唉!啲野食到想嘔- -''
今日大家都早左走!!

* yoyo+me`
|
| |
2007-06-26  |
從來受慣傷害 從頭為你等待 別要完全沒往來
難道就這樣回不到我們最快樂時候
今朝去到商場打比癲癲`原來條友仲未醒-0-''
喇喇喇!!各位!我都話我吾算系爛訓豬架啦=)
之後我番左學校先`同牙喪佢地傾計`
跟住癲癲就死左番黎喇`有個人埋黎比番跑步啲野佢`
我地見到有兩舊野可以玩得`所以大家就係度搶搶搶喇xDD
勁得意播!!幾條友研究左好耐先識玩-_-''
之後番課室派卷`eng不過不失甘啦`但1定吾系好滿意果啲囉!!
文丹臨尾又叫左我落去拎野`我都話我吾系candy囉!!
my name is florence!! ok!?
搞左1輪之後放小息=0=''
放完就到中文喇`ms.wong叫左我同lwh落去拎暑期作業-3-
入到教員室笑死`ms.chan話要個女仔拎晒甘重既野.. .
個男仔會比人笑架出到去xDD 跟住lwh就搞到好無奈!!
番到上黎派卷`um.. .係依班度應該叫幾好`但同隔離班比就差啲喇!
之後拎分紙`哈哈比人話變態xDD
就系甘`派下野就放學喇=)
放左就同錦錦+癲癲落k.f`
錦錦走先`我同癲癲去左食元氣!
食完行左陣就番黎喇`
|
| |
« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ... | 78 | »
|