FlorenZZ
暱稱: ♥nga nga`
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
A4_CHRISTIE
arrrrr_linG
baby2lise
bEnJamIn1LO23O_O456
BUZZLIGHTYEAR_BATMAN
Celi_Crazy
christineyingying
codywingsan
Deanlau
feliciababy88
Fung_andsaidtoyou
jessica_1314
karen0741
kchy1225
kenius5581
ko_117
loklokyi
luvuka
Margaret_BGMH
MAVIS_CHAN417
mikoko822
mikoko822
Phoebe_Ki1016
phoebe_pinky
Sheldon986
SING_MISSING
siuyo203
SIU_AYO
snoopyfeng886
stephyting_kiss
tiffanycat
wincytung
winnieling021
Yipki
RSS 訂閱
RSS Feed
2007-05-22

重創!!!

今朝起身...隻眼腫晒-0-我系甘用手篤牙篤= =''

之後番到去yoyo幫我撐番大隻眼@@''點知話我對眼好可愛=)

晨讀`以後多過3個人著冷3就吾淮開冷氣!!

中文`人生第1個污點!!我竟然衰系甘易既卷手上...學lwh話...淺得滯吾識答- -''

maths`對我黎講算系甘啦唉...

eng`想死!!人生第2個污點!!1路派1路同nicole心寒...哈哈...今次我地真系意料之外!!

唉...連續3科重創!!對對下我忍吾住喊...突然之間覺得乜都冇晒...包括`!!

跟住sharon話佢同candy都留意到我眼腫- -''

中史`心情低落!!諗極都諗吾明點解會衰比...

lunch`鋒鋒借左遮比我...之後買野上tine2度食...睇埋隻碟...

點知搭7都未捨得走...所以死跑番去-3-

oral`好野...上次背左吾使背...吾知點解...望住你地...我硬系覺得你地好襯...

系真的...

週會`明明系女仔行先...點知男仔叻得滯行左去...搞到要我跑去截停佢地=0=''

跟住話咩天才表演喎...晨輝兒童 必屬佳品!! 依句野1年後既今日依然岩用@@''

個細路彈果首愛得太遲聽到我喊!!吾知點解由上堂mus開始...我就中2左依首歌=v=''

之後個細路仲勁...唱到爆咪...個個拍住手黎聽...拍到我都紅晒xP 臨尾有人跳舞...

王同學問點解D女仔要著底裙黎跳喎= =''番上去果時撞到2個傻人...係度玩玩玩xDD

then`錦錦`tine2陪我落校務處交番份野...哈哈...而家講起校務處都驚牙我地!!

 

 

 

 

 

 

 

 




2007-05-21

你說他容易發怒 不過會令我驕傲 不要數
他根本比不上一成你的好 世上誰比你糊塗 要為良朋讓半步
決定誰都不揀可能是最好


和誰都不相戀 不會再挑選 為你哭完就算 讓我從今一個人
不想變禍心 去傷這好友心 叫別人去愛我 是為我好
不想他妒忌 但是你又要唉聲歎氣 剩下我獨個 專登避開你*

放手總會有苦衷 所以我沒有激動 不要緊
想得到的多數不能夠相擁 愛未能使你動容
努力原來沒有用 你為人犧牲的精神沒法懂

repeat*
如照顧他感受 相戀應該放手 朋友轉身步遠 擁抱亦會心酸

repeat*
要你失去這知己 擁抱也沒有滋味 心會死
喜歡不等於有福和你一起 既是如此好心地 我又為何被隔離
你若然真心怎可能沒轉機
不敢問你

 




2007-05-21

尋晚1點幾都訓吾著...今朝5點幾醒左...跟住眼光光甘望住個天花板...

望到6點鐘之後喊到7點鐘...我從來都未試過甘傷...今次的確好痛!!

番到學校1見到yoyo就攬實佢黎喊...吾開心左好耐...買左個包都冇心機食-0-

上到去同欣欣`婷b傾下計...比我知道左d野...但系結果始終冇變到!!

maths`上左個幾鐘...諗諗下又喊...多謝twh既紙巾...

eng`岩岩好8本書...唉...好彩有帶埋番黎姐-3-

recess`又同欣欣`婷b傾計...好1句同病相憐!!

cl`依堂系我甘耐以黎最難捱既1堂`但系要若無其事...大家都真系好好戲!!

家政`頂帽得40分...之後test...

lunch`買野上tine2度食...睇埋校墓處@@''

番到去撞正ms.wong係課室門口...我同婷b即刻閃入toilet執執個樣去=0=

i.s`鋒鋒坐左過黎...1齊傾計...講講下爆左句野出黎...笑到我死左...跟住我1手

拍落佢背脊度...痛到佢彈左去隔離枱xDD 就系甘...依句野1路1路甘傳開去...

搞到個個係度笑...邱底講兩講仲話系我咩溝吾到某人喎...哈...其實差吾多啦都...

走果時落雨...送左錦錦之後tine2再送我=v=''

 

 

 

 

 




2007-05-20

如果有1日你後悔既...

我可以話比你聽...

所有野都系你一手造成!!

 




2007-05-20

fannie baby生日大快樂!!

今朝11點幾起身`之後去飲茶`

哈哈!!撞到饅頭朋友喎!! 喂...好久不見呢=)

之後出左去兜...6點幾番番黎`

跟住又去深井食飯...哈哈...又經過樓下呢朋友@@''

 

睇睇下...諗諗下...我發現原來我條頸鍊好似麥田圓圈播xDD