GEOG`又系笑下笑下甘過左...但後面條友呢...又無啦啦嗌雅雅...搞到我同YOYO大叫佢收聲-0-
R.E`我的天牙!! 成日都project project 再project...真系做吾切囉-3-
I.S`我地講講下MANDY走左去講JESSICA...之後我仲比NELSON笑= =''
ENG`即場作埋篇文...有時真系吾明文丹諗乜!! 我1路作1路望住你=)
LUNCH`4人買野上tine2度食...tine2今日又唱左1個好好既反調!! 之後睇電視睇到好high!!
同婷番去先`1路講我有幾傻=0=
跟住同NICOLE溫hist`點知打起上黎XDD
HIST` DICT`頂肺!!吾識寫16既羅馬數字...比人笑我-0-
CHIN`短講`激光防狼器= ='' 本身諗住幫LWH出去畫畫架...點知比佢擺左上枱...好明顯佢似色狼多D啦!!
成班o係度笑...我都笑到面紅= ='' 之後派卷...知你勁喇LWH...估吾到我中文衰比你囉-3-
跟住放左學o係出面行左好耐...蚊住牙yan同tine2等人...其實我系想等你=)
學handbell` 打完同牙yan嗌腳軟XP
tine2送我走`
明明除夕亦迴避見我 情形很清楚
為何撞正這天想約我 我老友很多
若我還在自欺這叫拍拖 自尊怎麼過
然後我 磨煉單身一個
已麻木到 無人無物都可
*不速之客再難博我歡心
親疏之別大得叫我灰心
寧願感情未發生
也勝過被你當垃圾地押後約會至今
你妄想 不速之約再來故作關心
讓我 再博到虛假一個吻
別來 愛人 愛神
你無愧 便吻
(無謂前來扮有親)*
原來仍舊未算抹殺我 明明該慶賀
移情別戀立心疏遠我 我已太清楚
面對離別在即不要再拖 便早點找我
寧願你 殘酷一點好過
禮物贈我 如何磨滅心魔
REPEAT**
|