| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007-03-29  |
今日I.S` 順其自然啦都-0-
ENG`臨落堂果時,,,WHC同YCK走埋黎問我擇偶條件系乜= = !
又死估我中2邊個,,,點知果個甘既CYF又屈我!!
CL`今堂既你同我都好吾同XDD
家政`哼! 條友竟然話未見過一個班長系甘多野講架喎!!! 我當堂呆晒囉吾該!! 老友!!我同兩個男仔坐,,,你認為我仲可以傾到D咩野牙下!! 好無奈囉真系,,,成班一出門口就咒死左佢!! [ 講真...以前我心目中既家政系好吸引...可惜...而家!一切都幻滅喇!! ]
LUNCH`4人食,,,1路食1路講條友點點點,,,野都食5落甘滯-3-
番到去同婷傾下計`跟住發現KKC系1個bb XP 之後仲離譜! 我同婷認識左一個鬼鬼朋友= ='' 大家一齊SAY下HI甘啦-0-
I.S上LAB`oh...比人用砂紙掃頸...我即刻尖叫! d人呆晒XDD 走果時同SKH牙HPY牙果D傾計,,,
放學男仔留低`其實我好想等埋你`
今日牙TINE送我走! 好開心牙同TINE TINE漫步XP
: : : 我知道今日既你吾同左,,,而且大家都主動左=)
|
| |
2007-03-27  |
而家我地算系乜`
知道答案又點`
都系改變吾到`
憎你5清5楚`
憎你拖泥帶水`
可能`
我真系揀錯左你`
有時`
都好有衝動想放棄`
吾知要等你幾耐`
明明一件好簡單 好理所當然既事`
都比你諗成甘複雜`
嗯`
就由佢無疾而終!
|
| |
2007-03-27  |
今朝HIST`
中史`依然過得好開心! ( 其實系真心笑出黎定系掩飾,,,連我都吾知 ]
小息`比人串我上吾到榜囉OK!?
HIST派卷`過得去啦冇讀書,,,
LUNCH`4人食50嵐!! 之後SWANLI`婷`勁話我同牙TINE晒命!!
PTH`聽人講普通話仲慘過叫佢地去死甘XDD
MATHS` 終於忍5住喊左,,,今日既我過得好辛苦!
放學同SWANLI去圖書館等你班友仔!! 哼,,,嗌得我個名甘難聽,,,我要你地睇吾到聽日既太陽!!
之後出到去見到爸爸黎左車我,,,放低左SWANLI一個-0- 對你吾住囉我,,,
|
| |
2007-03-23  |
今朝晨讀全班罰企囉`
P.E`跑9分鐘`辛苦過死-0-
MUS`死比左邊兩條友煩,,,問埋晒D痴線既問題!!
LUNCH`同SWANLI買野上牙TINE度食,,,睇戲囉!! 之後食食下梁媽媽番黎,,,同我地傾
下計甘啦,,,冇啦啦仲讚我令=]
番到去MS.WONG又走黎鬧我地埋堆玩,,,都吾知幾時會比佢斷正!!
I.S`個個都訓晒甘滯!!
ENG`派卷`唉別提了!!
放學HANDBELL`哇,,,牙INE失晒暈,,,我都系!!
番到黎MSN`婷比左準基bb既歌我XDD 而家個個都中晒毒`唉`
跟住同你CHAT,,,好開心你安慰我=] 但我要既吾系依D囉!!
我真系好想知你諗緊乜!!
終於做了這個決定 別人怎麼說我不理
只要你也一樣的肯定
我願意 天涯海角都隨你去
我知道 一切不容易
我的心 一直溫習說服自己
最怕你忽然說要放棄*
#愛真的需要勇氣 來面對流言蜚語
只要你一個眼神肯定 我的愛就有意義
我們都需要勇氣 去相信會在一起
人潮擁擠我能感覺你
放在我手心裡 你的真心#
REPEAT*#
如果我的堅強任性 會不小心傷害了你
你能不能溫柔提醒 我雖然心太急
更害怕錯過你
REPEAT# |
| |
2007-03-22  |
今朝依然照舊!! 同YOYO,,,婷,,,錦果D傾=]
GEOG`真系好鬼死好笑,,,
RE`講講下成班話約埋去達德探險囉XDD
ENG TEST` OK啦都,,,不過不失甘! HEY! 各位!過左去既野別提吧!!
LUNCH`次次都系甘!! 好野,,,今日又4人食,,,婷婷婷X 100
CHIN`派番份野,,,救命!!吾合格囉我!!心情極度沮喪!! 喊埋,,,
放學`同婷走,,,等車果時撞到TMY同CYS,,,哇!我地比佢地嚇驚左!!
究竟你想怎樣!?唉`
愈來愈辛苦喇我`
都不知為了什麼!
點解你沒有反應架蠢材!
你不是真的要我畫公仔畫出腸吧!?
|
| |
« | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | ... | 78 | »
|