FlorenZZ
暱稱: ♥nga nga`
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
A4_CHRISTIE
arrrrr_linG
baby2lise
bEnJamIn1LO23O_O456
BUZZLIGHTYEAR_BATMAN
Celi_Crazy
christineyingying
codywingsan
Deanlau
feliciababy88
Fung_andsaidtoyou
jessica_1314
karen0741
kchy1225
kenius5581
ko_117
loklokyi
luvuka
Margaret_BGMH
MAVIS_CHAN417
mikoko822
mikoko822
Phoebe_Ki1016
phoebe_pinky
Sheldon986
SING_MISSING
siuyo203
SIU_AYO
snoopyfeng886
stephyting_kiss
tiffanycat
wincytung
winnieling021
Yipki
RSS 訂閱
RSS Feed
2007-03-29

今日I.S` 順其自然啦都-0-

ENG`臨落堂果時,,,WHCYCK走埋黎問我擇偶條件系乜= = !

又死估我中2邊個,,,點知果個甘既CYF又屈我!!

CL`今堂既都好吾同XDD

家政`哼! 條友竟然話未見過一個班長系甘多野講架喎!!! 我當堂呆晒囉吾該!! 老友!!我同兩個男仔坐,,,你認為我仲可以傾到D咩野牙下!! 好無奈囉真系,,,成班一出門口就咒死左佢!!    [ 講真...以前我心目中既家政系好吸引...可惜...而家!一切都幻滅喇!! ]

LUNCH`4人食,,,1路食1路講條友點點點,,,野都食5落甘滯-3-

番到去同傾下計`跟住發現KKC系1個bb XP  之後仲離譜! 我同認識左一個鬼鬼朋友= ='' 大家一齊SAY下HI甘啦-0-

I.S上LAB`oh...比人用砂紙掃頸...我即刻尖叫! d人呆晒XDD  走果時同SKHHPY牙果D傾計,,,

放學男仔留低`其實我好想等埋你`

今日牙TINE送我走! 好開心牙同TINE TINE漫步XP

 

: : :  我知道今日既你吾同左,,,而且大家都主動左=)

 




2007-03-27

而家我地算系乜`

知道答案又點`

都系改變吾到`

憎你5清5楚`

憎你拖泥帶水`

可能`

我真系揀錯左你`

有時`

都好有衝動想放棄`

吾知要等你幾耐`

明明一件好簡單 好理所當然既事`

都比你諗成甘複雜`

嗯`

就由佢無疾而終!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




2007-03-27

今朝HIST`

中史`依然過得好開心!  ( 其實系真心笑出黎定系掩飾,,,連我都吾知 ]

小息`比人串我上吾到榜囉OK!?

HIST派卷`過得去啦冇讀書,,,

LUNCH`4人食50嵐!!  之後SWANLI``勁話牙TINE晒命!!

PTH`聽人講普通話仲慘過叫佢地去死甘XDD

MATHS` 終於忍5住喊左,,,今日既我過得好辛苦!

放學同SWANLI去圖書館等你班友仔!! 哼,,,嗌得我個名甘難聽,,,我要你地睇吾到聽日既太陽!!

之後出到去見到爸爸黎左車我,,,放低左SWANLI一個-0- 對你吾住囉我,,,

 

 

 

 

 




2007-03-23

今朝晨讀全班罰企囉`

P.E`跑9分鐘`辛苦過死-0-

MUS`死比左邊兩條友煩,,,問埋晒D痴線既問題!!

LUNCH`同SWANLI買野上牙TINE度食,,,睇戲囉!! 之後食食下梁媽媽番黎,,,同我地傾

下計甘啦,,,冇啦啦仲讚我令=]

番到去MS.WONG又走黎鬧我地埋堆玩,,,都吾知幾時會比佢斷正!!

I.S`個個都訓晒甘滯!!

ENG`派卷`唉別提了!!

放學HANDBELL`哇,,,牙INE失晒暈,,,我都系!!

番到黎MSN`比左準基bb既歌我XDD 而家個個都中晒毒`唉`

跟住同CHAT,,,好開心你安慰我=] 但我要既吾系依D囉!!

我真系好想知你諗緊乜!!

 

終於做了這個決定 別人怎麼說我不理
 只要你也一樣的肯定


 我願意 天涯海角都隨你去
 我知道 一切不容易
 我的心 一直溫習說服自己
 最怕你忽然說要放棄*

#愛真的需要勇氣 來面對流言蜚語
 只要你一個眼神肯定 我的愛就有意義
 我們都需要勇氣 去相信會在一起
 人潮擁擠我能感覺你
 放在我手心裡 你的真心#

REPEAT*#

如果我的堅強任性 會不小心傷害了你
你能不能溫柔提醒 我雖然心太急
更害怕錯過你

REPEAT#

 




2007-03-22

今朝依然照舊!! 同YOYO,,,,,,果D傾=]

GEOG`真系好鬼死好笑,,,

RE`講講下成班話約埋去達德探險囉XDD

ENG TEST` OK啦都,,,不過不失甘! HEY! 各位!過左去既野別提吧!!

LUNCH`次次都系甘!! 好野,,,今日又4人食,,,婷婷婷X 100

CHIN`派番份野,,,救命!!吾合格囉我!!心情極度沮喪!! 喊埋,,,

放學`同走,,,等車果時撞到TMYCYS,,,哇!我地比佢地嚇驚左!!

 

究竟你想怎樣!?唉`

愈來愈辛苦喇我`

都不知為了什麼!

點解你沒有反應架蠢材!

你不是真的要我畫公仔畫出腸吧!?