沒結果 我的履歷使我不再傻
今日11點幾起身喇``睇左陣電視就出門口-0-''
又系去左m記買野食先. ..跟住搭車出地鐵站:]
1點中去到大窩口``今次系欣欣遲到呢=)
之後去城門谷啦`唉!!我地撞到樊楚婷朋友. ..呆晒xDD
去左室外玩先. ..跟住欣欣話怕黑.. .甘就同佢番入去游啦``
點知個決定系錯既! 1落到水. ..有個牙叔係水底望住我件泳衣-__-''
跟住都算啦. ..到我游果時.. .佢竟然衝埋黎我面前囉!
欣欣即刻想蚊番我番黎! 但比佢甘嚇1嚇. ..搞到我地呆晒`
之後我地走去對面`果條友又即刻游過黎囉! 我地避黎避去佢都仲系跟住!
好啦我地開始驚喇`佢竟然仲衝過黎除泳鏡望住我地笑喎!仲吾只1次囉!-3-''
跟住欣欣死蚊實我.. .果條友見我地驚. ..竟然仲笑得更變態囉!
唉!!好彩最後都冇事. ..3點幾走喇`之後走果時又遇到個變態佬!
果條友本身都好地地既. ..淨系跟係我地後面行``點知冇啦啦好大聲甘話`
[ 依個系荃灣線既尾站. ..多謝乘搭地鐵! ] 仲要普通話`英文乜都up齊囉=0=''
搞到我地好無奈! 之後食完野走果時. ..又有2個人問我地路喎! 仲要我用普通話講!
我教佢不如搭車啦. ..點知佢又吾肯`驚死車錢貴咩! 而且佢未去過根本就講吾明佢!
唉!我地發現今日d人都痴痴地既-___-''
|