| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007-08-01  |
唉!依2日係度煲14歲媽媽-___-''
想死-0-''套野睇到我系甘喊. ..講真我好少會甘``
但d情節真系好克人憎囉唉!!搞到好感動-3-''
不過真系好正!極力推介:]
:::睇完套野.. .搞到我愛上左三浦春馬!!=)
 
|
| |
2007-07-30  |
byebye啦``吾好搞甘多野喇好冇. ..
go away ! i don't want to play wif u again! ok !?
i'm really defeated by u !! u should be satisfied! right !?
你而家甘算系咩姐.. .不知所謂!
哈哈!好好玩架姐可!?
|
| |
2007-07-30  |
縱是再動情 亦知性格太不合!
今天很早就起身``因為1點中要和牙欣游水:]
但是12:30還未出門!因為顧著看電視-0-''
之後跑跑跑到樓下買m記`1路行1路吃我的早餐-___-''
去到巴士站剛好把我的包吃掉=)然後上車了!!
下車便坐地鐵到大窩口. ..這次是我遲到-3-''
不過!!我知道城門谷今天洗池. ..但不知要洗到6:30``
所以我們運吉了``於是和牙欣搭的士到葵盛游-0-''
唉!幾經辛苦終於到了!!
哈哈!!同陽光玩遊戲xDD黑晒-__-''
游完就落新都會high tea. ..幸好平安渡過:]
之後拉了牙欣陪我去2%睇野.. .最後買左條裙!
哇!再1次平到你吾信!!
行到5點幾byebye了=)
|
| |
2007-07-29  |
有過後才明白 我卻敵不過現在
今日行左半日``
又系同饅頭冇緣囉唉!!
夜晚仲好笑!!牙蚊冇啦啦sms過黎話佢今日見到某人-0-''
冇野講囉唉!!點解你地d人成日見到佢又即刻話番比我知呢-3-''
都吾知笑好定點-___-''
哈哈``期待聽日. ..吾該吾好遲到!! |
| |
2007-07-28  |
其實我最想不顧一切 無謂要後悔一世!
今日去青衣城睇戲. ..
夜晚又去深井食飯!!哈!!每次入深井都會想起中幸言朋友的:]
回家看到LG的腥架``堅料!?我大概也估到7788吧!!
哈!因為我還有點腦的xDD
:::唉! 這樣的人要不要也擺啦!!
正所謂1次不忠 百次不容!
也難保他日後再以同樣的說話來飾演回頭草!
me+mama``
|
| |
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 78 | »
|