| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007-06-22  |
假若仍懷念我 可否愛下去
今朝又同癲癲番`
番到去同埋catherine傾是非-0-
強吻喎`哈哈xDD
之後eng.list`都ok易啦!
考完就同癲癲牙果d去搵關關傾品德獎d野!
mus`都系甘啦`冇驚冇險=)
考完就同錦錦+癲癲落k.f`
同癲癲番我度睇鬼片!
再出t.w`5點30番黎`
|
| |
2007-06-21  |
我也想可與你 愛到無意睡
一起坐到 這窗邊觀察一點水
我也想親吻你 以你流過的淚
閃出你 找得到快樂的證據
你可知道 沒有誰人做得到
不哼一句 心底裡一早知你好
你可知道 尚有無窮盡旅途
明白一切亦太早
* 若我不回頭 不要當我不想愛你
想牽你手 我先要學會飛
若我不回頭 不要當我不需要你
只想有天可以背負你 *
我也想找半晚 到你懷裡睡
身邊有你 一起抵擋雨打風吹
我理想於哪裡 叫我游到很累
很需要 幽幽的慰問一兩句
我不知道 熱吻何時做得到
把握不夠 今天我不可使你好
我只知道 若有無窮盡旅途
誰亦可以待你好
# 但我不回頭 不要當我不想愛你
想牽你手 我先要學會飛
但我不回頭 不要當我不需要你
只想我懂得去為你 #
Repeat * #
只想我 懂得去維護你
|
| |
2007-06-21  |
下半生陪住你懷疑快樂也不多
沒有心別再拖好心一早放開我!
-今朝又系同癲癲番=)
唉!仲要1早就胃痛!!想死-0-''
番到去見到catherine`我地3個就傾左1陣.. .
唉!估吾到佢果單野系甘煩-_-''
我真系好想幫你問清楚牙唉!!
之後同癲癲埋左喪喪佢地度坐`
溫下西史甘啦`最後努力=0=''
終於考喇`哇!的確幾易下播!!xDD
考完就同錦錦+癲癲落荃灣食野`
哈哈!錦錦好粗魯. ..倒晒啲糖落枱度xP
系牙!癲癲要快啲好番牙!!我幫你打低啲病菌!!=)
食完就行左去荃灣廣場`睇到本書好鬼正架姐!!
跟住我買左隻鬼片...好得人驚牙個封面-@-
搵晚1個人睇左去先!嘰嘰xD
行完就走喇我地`
今日終於搞清楚1啲野`
乜你覺得甘樣系好偉大咩!?
我可以話比你知`依啲叫自私!!
你甘做之前有冇諗過我感受呢!?
和誰都不相戀 不會再挑選
為你哭完就算 讓我從今一個人!
|
| |
2007-06-20  |
但這秒 我正式得不到你!
睇到牙欣xg既1句`
得吾到既野永遠系最好的!!
好感觸!可能甘樣系1個好既結局! |
| |
2007-06-20  |
今日同癲癲到大家樂食早餐=)
之後考maths`long q.都真系幾易下播-0-
then.. .落下面等左半粒鐘先再考mc-3-''
1路等1路發癲`
跟住同lee lee`喪喪上去`
諗住搵番癲癲啦走失左...
點知比tmy大嗌我肥婆-@-
系囉系囉`我肥我肥!!
考完mc之後就同錦錦+癲癲落t.w食多餐xDD
唉!癲癲吾舒服!!心痛!!
食完就行左去愉景=0=''
跟住又番番city.. .
諗住走果時...就撞到喪喪+yoyo果班人!!
想死!又撞到!?1定系跟蹤我啦xDD
番到黎好暈- -''
唉`尋晚冇訓過=(
57天` |
| |
« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ... | 78 | »
|