今日去Swim﹏*
今日同KaKi..Bel..SoA去左游水!!好開心呀!
有好多人""好難得先有路比我地游到水!
之後就去左B el Home la!食野...跟住就玩啦~*
我仲影左好多相!(D相做左Gif 呀!
唉!本來有兩張睇到...一轉頭...一張都無啦!
個日記程式壞了!所以無得上傳"上傳到..都係死圖
KaKi *可能要Msn"我先send比你!^^"