琴日最後一日去上堂....
食左麥旋風
旋風∼真係無改錯
中間係空心既= =
上樓梯果時
見到放學ICU果個肥肥地既小朋友
搞到我發夢都夢見距
可惜影吾到相
去到仲要等- -
原來距d野教曬架拉?
加埋左手真係死得人...
亂曬∼∼
歌又超快= =又吾知d chord點run法
啊妹狂打電話黎
仲以為有咩事+_+
話甘快就過左一個鐘
就返家拉∼∼
就返學拉∼∼
想學熨衫
但一直吾記得
maths書都無睇過
感覺上過左個好漫長既假期
曾经一个人
躲到没人的地方
忘记天使在蓝天上歌唱
彩虹的模样
心中的愿望
总怕被黑暗知道 该不该勇敢面对
就像 喜欢自己一样
每滴雨 每片叶
都有理由被欣赏
时光静静流淌
也教会了我成长
我永远 会相信
我心底里的阳光
不完美 的世界
也有完美的希望
梦不是 为想象
而是更为了前往
就算闭上双眼
温暖也能到达心房
我永远 会相信
每一刻都有阳光
泪闪耀 在眼眶
也是另一种坚强
从现在 不去想
未来会是什么样
就算我 没有翅膀
也会用微笑找方向
|