8月20日...
表妹,啊姨同某個嬸嬸黎左香港..
先去kowloon tong接距地....
再+埋青衣啊姨同距個仔
同行8人...
先搭亡命小bus(個度顯示最高有50)
去kowloon city飲茶
之後就係度行∼∼
嬸嬸buy左超多衫比距bb><
then去新蒲崗....
距地去試野
我地幾個小朋友就去圖書館睇書
睇到腰都酸埋
距地都未試完...
於是叫我地去食mcdonald
食完仍然試緊.......
之後去街市
再去黃大仙
送距地搭MTR
表妹同鴻仔留係我度...
夜晚去游水
”扒”住玩滑梯勁好玩!哈
表妹游水個頭可以走出黎...
WHY I CAN”T?
有個靚仔^^
玩到9點先走
THEN去食pizza
本來食SUSHI
但係甘夜,D店關門拉∼
而且鴻仔吾中意食

D扭扭都扭吾到既= =
依家睇落去好似好多油甘...
8月21
去左荃灣行街
D野都幾貴下
當然...淨係距地BUY野∼∼
行到真係心身都累
再搭亡命小BUS(今次有高達60幾)
去到青衣城AGAIN
哈哈...可以食許留山
第一次啊
仲以為D野好細杯
原來好大架!
第一次食野食得甘爽
啊妹叫既”芒果神冰”
我既”X芒小丸子”
媽咪既套裝....

吾知叫咩名...好可惜無食到
入面冷氣超勁- -
行到4點幾就去青衣啊姨家
因為啊媽想睇距打魚蛋+_+
我地玩鋤大de&玩”黃金x工”
仲見到十分靚既日落
好多光

仲未落...好”橙”眼
朋友話好傷眼= =吾緊要拉,可以睇到已經死而無憾...哈∼∼

話時話...距落得好快架...雖然我見吾到距move
最靚係依家甘

無曬lu∼∼
食埋飯就返home拉∼∼
|