.
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 10 月 11 日 星期四  |
| ﹌﹌keep smile ×" |
又是一個十分低b的日子-v-..
再..
日日如是?!
哭了..
+埋soman..低b together= =
我不要!!!!
EQ低到丫..心情隨時180度大變= ="
呢排好好好好好忙..
中文(死左)..econ(好材)..english(死左)..maths(5好提)
唉..omg~~~
其實呢..打呢編野主要目的係做個宣傳...=]
請各位多多支持3A係18/10(LUNCH1:30)的音樂會...
我地挍個音樂會好辛苦+..
琴日作野作死我..>"<
又同SOMAN傾到成點..!!
又練左咁耐..
有份挍音樂會的 3A同學個個刀辛苦+...
5該支持下LA...>"<
后話 :
留CM..!-V-
|
| 刊登時間:2007-10-11 09:24 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

« | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | ... | 143 | »
|