.
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 10 月 15 日 星期一  |
| ﹌﹌keep smile ×" |
星五..訪問..
跑跑跑...到車站見到好多識既人..
包括小主人..小芳..熊貓..a哥..etc..
之后上bus傾計..
奶粉叫落車..(奶粉..十足女仔花名..= =")
迷路..= ="
行左一段之后..見到一條...好...長..既樓梯..= ="
轉天氣..氣管又出事..
差點兒死係條樓梯到= ="
late左10mins..
好材王小姐仲late+v+
訪問...
奶粉把聲..正!= ="
影影影....矛自己..呵呵呵..
奶粉奶樽個樣好好笑....=]
之后參觀..好令令..好有feel..
走人..豆豆接...
奶粉sleep左= ="同玲玲傾計..
某某好賤lo..刀5知挍咁多野做乜..唉..
2boy落車..奶粉奶樽隻腳痺左未??
之后我走先..then玲玲走..
好hapi><
星六...
同琴日好5同..
一開始刀幾hapi..
but d人一到..就發晒皮4lo..玲玲刀係..
之后更比某某某話到去toilet喊lo...
你咁叻..自己黎lo...
撐到4:00幾走人...
10:00到4:00幾..= ="
真係好好好好辛苦..
花左好多心機落去+.
so..plz各位fd..
18/10個音樂會5好喝倒彩..
就算你5like..刀係咁昜拍下手la...
but..應該5太差既...
后話..":
由於玲玲十分支持..so..
大家留cm丫5該..(ps:5好打d冇意思既留言..eg..某某某上次果留言)
特別係某某某...+v+
|
| 刊登時間:2007-10-15 06:36 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

« | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | ... | 143 | »
|