.
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 10 月 20 日 星期六  |
| ﹌﹌keep smile ×" |
http://www.xanga.com/DEREKLAM888
derek個xg
plz watch"第二回 蘇敏知錯不改 毅忠揮筆為哀"
我想係呢到為一班為10183a音樂會仆心仆命既人平反..
只係d人整乱SOMAN個file..
so..先會5見..
第二..你話SOMAN佢用左你D歌詞..(得三句..一共15字)
你5比..你要我地用晒你D歌詞..
呢D5叫尊重..呢D叫白痴..
第一.SO MAN5係有心整5見derek個篇歌詞..
人地作詞D人刀要改N次先比人SING...
你一次(仲要上堂作)就KO?
第三..就算全部係我地錯..
你有無必要到音樂會前一日先挍D咁既事..?
5改就鬧去黎SIR到?
根本5知你5比..改乜A?
有幾個問題帶出..
一..derek你有矛一個心係想幫3A?
二..你覺得你中文真係好好??(如是..那為何中大矛破格收你?)
三..你有冇体諒過一班為10183a音樂會仆心仆命既人佢地有幾辛苦?佢地5同你..
你可以N次排練泥果一、兩次..到18号果日LOW住個鑵..
搖下搖下就出場..
四..你知5知挍一個SHOW要挍幾多野??
五..你知5知SOMAN挍呢個SHOW挍到每日幾點走..幾點訓?
我5係針对..只係5低得D人做果小小野就扮晒野..係到挍風挍雨..
我5CARE 有人比derek佢睇呢篇野..因為我矛打錯..
|
| 刊登時間:2007-10-20 04:49 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

« | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | ... | 143 | »
|