| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2007 年 11 月 4 日 星期日 |
分類: 未分類 |
今天擺了烏龍耶..>3<
明明上星期我跳舞個老師叫我1030番去..點知今日我930就番左去..嗚..
早左成個鐘..>3<
不過算啦..我搵carmen..xpp
上埋之前一堂..我要死喇..>3<..
累死我喇..>3<..
今日紮左個''計''..但係覺得kai kai地...>3<..
影左相..想睇就msn問我啦..我考慮下sd唔sd..xpp
跳完..去左搵牙媽..然後去圖書館借書..>3<..
終於俾我搵到renaissance本書..呵呵呵..幾勁>!..xp
借完本來去大快活..點知太多人去左美心...>0<
林紫軒話見到我..但係我見唔到佢耶..>3<..
都唔知佢係邊既..=3=
食完野就番屋企玩nds..睇終極一家..xpp
|
| 發表時間:2007-11-04 04:50 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007 年 11 月 3 日 星期六 |
分類: 未分類 |
今天10時許就起身.. 呵..唔想起耶..很暖耶..>3< 去左潮江春..>3< 食野..飽飽..係到睇HP7..好正好正.. 食完..去了3聯..買計數機..>3<.. 跟住去南豐..買耳環..=3= 去圖書館..諗住借Renaissance d書..點知搵唔到.. 而且又唔知要搵咩..-3- 有冇人話我知呢..thx..=] |
| 發表時間:2007-11-03 02:40 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007 年 11 月 2 日 星期五 |
分類: 未分類 |
今天很冷很冷..我也很冷很冷..冷傷了..xpp epa..哼..俾人問中唔識答既問題..我唔識答..要抄5次..哼..好嬲好嬲 eng...派test..>3<..知係53..嗚..>3<..我地係全級最耶..好開心好開心..2B is the best..呵呵呵. art x2..畫畫//雪糕船..呵..諗起都冷..=3=..個宋沛安話係蛋黎..無奈..=.= eng..本來係......
(閱讀全文) |
| 發表時間:2007-11-02 06:38 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007 年 11 月 1 日 星期四 |
分類: 未分類 |
INGRID姐生日快樂..XP 原來今日special timetable,.-3-.. 我到今日先知..喔== maths..做ch.12 d野..呵..借了yam的計數機..xpp chi hist>.俾馬思敏串..哼..最衰係董加幹..-3- eng..test..ok啦..不太難..-3- chi..悶..-3-..聽歌歌..xp..宋沛安突然傻了..亂說話..''點滴在心頭..''..xp d&......
(閱讀全文) |
| 發表時間:2007-11-01 09:41 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007 年 10 月 31 日 星期三 |
分類: 未分類 |
今天早上..一回到課室..就係到同幾個人玩IQ題..哈..有D很爛..@ @.. ENG..唔記得做D咩..-3- PE X2..SIT UP AND膝上壓..痴線..-3-,,.累死..@ @..跟住上去禮堂打羽毛球..做坐地向前伸..@@退了..4X..唉.@.@..打打下羽毛球..無啦啦俾MS NG叫左去..@ @..叫我入咩校隊..OMG..@ @..無奈..- - SCI..俾KATHY&ws......
(閱讀全文) |
| 發表時間:2007-10-31 07:45 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | ... | 158 | »
|