Photobucket
ForeverDream
暱稱: ♥ VER0N
性別: 女
國家: 香港
地區: 荃灣區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
-
140423
140419
140417
140415
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
`-*我的.MeRo=]]╯
メロメロパーク
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 11 月 4 日  星期日 分類: 未分類

今天擺了烏龍耶..>3<

明明上星期我跳舞個老師叫我1030番去..點知今日我930就番左去..嗚..

早左成個鐘..>3<

不過算啦..我搵carmen..xpp

上埋之前一堂..我要死喇..>3<..

累死我喇..>3<..

今日紮左個''計''..但係覺得kai kai地...>3<..

影左相..想睇就msn問我啦..我考慮下sd唔sd..xpp

跳完..去左搵牙媽..然後去圖書館借書..>3<..

終於俾我搵到renaissance本書..呵呵呵..幾勁>!..xp

借完本來去大快活..點知太多人去左美心...>0<

林紫軒話見到我..但係我見唔到佢耶..>3<..

都唔知佢係邊既..=3=

食完野就番屋企玩nds..睇終極一家..xpp

發表時間:2007-11-04 04:50 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 11 月 3 日  星期六 分類: 未分類

今天10時許就起身..

呵..唔想起耶..很暖耶..>3<

去左潮江春..>3<

食野..飽飽..係到睇HP7..好正好正..

食完..去了3聯..買計數機..>3<..

跟住去南豐..買耳環..=3=

去圖書館..諗住借Renaissance d書..點知搵唔到..

而且又唔知要搵咩..-3-

有冇人話我知呢..thx..=]

 

發表時間:2007-11-03 02:40 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 11 月 2 日  星期五 分類: 未分類

今天很冷很冷..我也很冷很冷..冷傷了..xpp

epa..哼..俾人問中唔識答既問題..我唔識答..要抄5次..哼..好嬲好嬲

eng...派test..>3<..知係53..嗚..>3<..我地係全級最耶..好開心好開心..2B is the best..呵呵呵.

art x2..畫畫//雪糕船..呵..諗起都冷..=3=..個宋沛安話係蛋黎..無奈..=.=

eng..本來係......

(閱讀全文)

發表時間:2007-11-02 06:38 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 11 月 1 日  星期四 分類: 未分類

INGRID姐生日快樂..XP

原來今日special timetable,.-3-..

我到今日先知..喔==

maths..做ch.12 d野..呵..借了yam的計數機..xpp

chi hist>.俾馬思敏串..哼..最衰係董加幹..-3-

eng..test..ok啦..不太難..-3-

chi..悶..-3-..聽歌歌..xp..宋沛安突然傻了..亂說話..''點滴在心頭..''..xp

d&......

(閱讀全文)

發表時間:2007-11-01 09:41 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 10 月 31 日  星期三 分類: 未分類

今天早上..一回到課室..就係到同幾個人玩IQ題..哈..有D很爛..@ @..

ENG..唔記得做D咩..-3-

PE X2..SIT UP AND膝上壓..痴線..-3-,,.累死..@ @..跟住上去禮堂打羽毛球..做坐地向前伸..@@退了..4X..唉.@.@..打打下羽毛球..無啦啦俾MS NG叫左去..@ @..叫我入咩校隊..OMG..@ @..無奈..- -

SCI..俾KATHY&ws......

(閱讀全文)

發表時間:2007-10-31 07:45 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]