| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 11 月 8 日 星期三 |
分類: 未分類 |
今日test sci..有d唔識...>3<
個42號淨係番黎test sci..然後就走..幾好呀咁..又唔洗做short play.
但係我就咁樣俾人話我掛住佢囉..=3=..無奈..
P.E個時..打籃球個時..我地一嗌<蔡葉>..曉敏姐就入籃喇..證明某人旺佢啦..XDD
SHORT PLAY好得人驚呀..講漏左一句..>3<..
主席個組勁好笑囉..’
今日放學上左KAREN屋企..我冇話俾我呀媽知..
跟住就話我<做乜咁遲都唔番黎呀..>咁樣,,俾佢<哦>左幾耐.. ..激死我..
究竟呢個係唔係屋企黎架..
又冇自由..乜都唔俾..一D都唔好既..I HATE THIS FAMILY!
|
| 發表時間:2006-11-08 04:59 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 11 月 5 日 星期日 |
分類: 未分類 |
補番尋日既日記先: 我呀媽去左HCY個家長日,而我就係屋企玩電腦..XDD 之前填個張<你了解自己嗎>張紙..原來要俾家長睇.. 死啦..我亂填咋麻..但我呀媽就信到十足十..無奈... 我中英數既平均分係:81.7.. 好差..全班暫時第7..vivian就第8..岩岩係我後面.. 02就勁啦..第4..好佩服佢呀..^ ^ 我都好想好似02咁叻呀..高材生...>< |
| 發表時間:2006-11-05 05:14 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 11 月 1 日 星期三 |
分類: 未分類 |
今日留校用電腦做MMLC功課(但係其實係玩既...XDD)所以我係學校寫埋日記,,,XDD 我最憎DAY B..因為又要受個老妖氣..今日先受完咋麻..又係到鬧我地..成日偏袒自己個班1B班...真係頂係你唔順...=.= LUNCHTIME果時我同02啦..曉敏姐啦..丁XX一齊去MX到食..我叫左個山東水餃麵,丁XX冇啦啦話我D野好好食,之後攞左我一舊豬排仲要係最大舊個隻添...=.......
(閱讀全文) |
| 發表時間:2006-11-01 04:33 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 |
|