| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 12 月 14 日 星期四 |
分類: 未分類 |
今日f.a講個張批評人既紙..kk個張俾人讀左出去..haha..
跟住某人狂怒睥佢..不過都俾佢睥慣架啦..
---------------------------------------------------------------------------
p.e.:
d男仔唔洗上..佢地就好啦..
我同02打排球..
打到隻手又紅又痛..唉...
算啦..反正我都唔識打排球..= =''
=========================================
ket:
悶爆..不過今日ingrid有番..狂傾計囉..hehe..
但老師都唔鬧架啦..
因為佢知我同佢一定搞得店..=]]]]
|
| 發表時間:2006-12-14 09:29 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 12 月 13 日 星期三 |
分類: 未分類 |
今日H.E整炒飯.. 幾好味既..我覺得.. =============================== 我放左手冊落LOCKER到呀..慘.. 通告又係入面..死啦.. =============================== 派左考琴成績LU.. 116..比我想像好好多.. A3:23 B3:25 C3:2......
(閱讀全文) |
| 發表時間:2006-12-13 09:17 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 12 月 10 日 星期日 |
分類: 未分類 |
今朝行去學野個時.. 撞到陳嘉權wor.. say一say hi咁啦.. 然後就走喇... ========================= 今日又跳<四小天鵝>喇.. 好<支力>呀.. 但係到時要表演.. 冇辦法唔跳啦..><" ======================== 跳完舞..去左吉之島買野.......
(閱讀全文) |
| 發表時間:2006-12-10 05:07 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 12 月 9 日 星期六 |
分類: 未分類 |
今日去尖沙嘴行街呢.. 首先..我去左muji掃貨.. 買左好多筆呢..哈哈.. 我妹突然話想去九龍公園.. 唯有陪佢去啦.. 悶爆喇入面.. 但我呀妹睇雀仔睇得好開心..=.= 跟住去左好多地方.. 然後搭巴士番黎.. 搭左個幾鐘.. 成本小說都俾我睇哂都未番到屋企.......
(閱讀全文) |
| 發表時間:2006-12-09 06:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 12 月 8 日 星期五 |
分類: 未分類 |
最尾個兩堂考music呀.. 好驚呀.. 甩左個音..嗚嗚.. 女班長..冬冬..CHOLE..YUKI彈得好好聽呀.. 好佩服呀.. 而我.. 好自卑.. 彈得好難聽.. 唉.. ============================= 女童軍今日宣誓呀.......
(閱讀全文) |
| 發表時間:2006-12-08 07:07 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | »
|