| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2008 年 4 月 13 日 星期日 |
分類: 未分類 |
今天10時便起身=v=
吃早餐後去了圃家拿東西
坐了一會=b+
然後去找敏去跳舞
跳舞時狂傾=v+
哈哈
但跳得好累
跳完之後諗住去7-11買monday
點知全部係lollipop..算=v+
答車去南豐食野=v=
d貼子相機好似好令咁
n耐冇影xd
等我媽個時見到部電視係到播黑糖=v=
睇完好耐xd
一路行一路溫epa
而家差4板xd
加油
而家玩緊電腦"
聽歌.msn
|
| 發表時間:2008-04-13 03:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2008 年 4 月 12 日 星期六 |
分類: 未分類 |
今天早上約了翠兒.丁.kiki.gabe去樹仁大學
9點9係地鐵站等
跟住就答車去` 一到天后站
就見到mr chan
跟住係到同佢傾左陣
然後又見到ms chan
跟住又係到傾
kiki佢地組既project係最高分 恭喜=] 樹仁大學..
好似好細......
(閱讀全文) |
| 發表時間:2008-04-12 03:11 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2008 年 4 月 11 日 星期五 |
分類: 未分類 |
早上 不是有心去遇他
順其自然 eng..妖佢 我從未試過上堂做功課俾人捉 ms chan你好野
不過其實開心仲慘 我臨去上PE個時聽到MS CHAN話佢=口=
PE X 2..排球開上手 成功打中圃 命中率有90% XD
跟住同l0ree係到玩 將個排球當籃球拍 跟住又有打排球xd
 ......
(閱讀全文) |
| 發表時間:2008-04-11 07:20 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2008 年 4 月 10 日 星期四 |
分類: 未分類 |
早上沒什麼特別
回到校
以為聽日唔洗上pe..
空歡喜一場-v_ 開完locker..拎左本野去問開心數
尋晚同佢傾個時
一係就傾左去幻想
一係就9唔答8=v=
所以要朝早問佢 maths..衰左啦..冇做一題 6分!!!!!! 早知做快d
chi hist..無聊..同琪係到畫......
(閱讀全文) |
| 發表時間:2008-04-10 10:11 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2008 年 4 月 9 日 星期三 |
分類: 未分類 |
早上
沒什麼特別 一場誤會 comp..份notes係哥到..好彩冇記名=口=|
eng..同琪在玩xD
sci x2..experiment-v_..搶小妖筆袋..小妖唔好嬲xdd
maths..係到做呀媽個本maths_v_..麻煩
chi..俾ms mak話-口-煩 琪你好可愛xd lunch..去琪家 食m記=-v+ geog..訓左係到溫書 ......
(閱讀全文) |
| 發表時間:2008-04-09 01:31 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | ... | 158 | »
|