FormOne日記小本子

2005 年 11 月 29 日  星期二   晴天
唔知想點咁.............. 開心

我都知我好耐冇write過日記喇,但係今日想write返~~

今日成日都呆呆地咁,可能係因為尋晚o既夢境有關掛~~ 我都唔知點解會咁的呀,但係我又冇做過d乜,點解會發d咁o既的呀?!

前半段既夢就真係想發生的,最好在今年christmas可以實現到啦,但係我知都係冇乜可能的呀~~ 但係後半段既野真係唔知點解會咁的呀~~

係唔係一到d咁既時節就會有d咁既感覺呢?? 講真果句,我都想在呢d節日可以有人陪,但係我估我今年都係冇嫁喇?! 不過好彩我都仲有班好朋友的~~

講住咁多先啦~~

希望我可以keep住write返我既日記啦,因為有時有d野,真係唔知可以同邊個講,唯有在此講出來,令到個輕鬆d啦







訪客留言 (返回 FormOne716 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]