我都知我好耐冇write過日記喇,但係今日想write返~~

今日成日都呆呆地咁,可能係因為尋晚o既夢境有關掛~~
我都唔知點解會咁的呀,但係我又冇做過d乜,點解會發d咁o既的呀?!

前半段既夢就真係想發生的,最好在今年christmas可以實現到啦,但係我知都係冇乜可能的呀~~
但係後半段既野真係唔知點解會咁的呀~~

係唔係一到d咁既時節就會有d咁既感覺呢??
講真果句,我都想在呢d節日可以有人陪,但係我估我今年都係冇嫁喇?!
不過好彩我都仲有班好朋友的~~
講住咁多先啦~~
希望我可以keep住write返我既日記啦,因為有時有d野,真係唔知可以同邊個講,唯有在此講出來,令到個輕鬆d啦

|