FormOne日記小本子

2005 年 12 月 12 日  星期一   晴天
Tough or not? 呆滯

究竟TOUGH對我來講係好事定係壞事呢? 我真係好迷茫,唔知係好事定係壞事,有冇人可以話到俾我知呀??

有好幾個女仔FD同我咁講,“這當然係好事啦,你咁TOUGH,邊有野可以難到你丫,有咩都可以靠自己一個人攪掂,幾好呀,我都想好似你咁呀?!”之後又有幾個男仔FD同我講傾開計咁講開,“真係服鬼左你呀,有咩理由你仲TOUGH過我地D男仔嫁,有咩都好似難你唔到咁既,咩都可以自己一個人攪掂晒,真係服鬼左你呀?”

我都唔知咁樣係好事定係壞事,我都有軟弱既時候,我都NEED人SUPPORT既時候,我唔係真係可以咩都可以攪掂的呀?!只不過有時係唔到我,唔由自己攪掂的呀~

有時真係好累的呀,真係唔想咁樣的呀?!我都只係一個好普通既一個女仔來的呀~

我真係撐唔住的呀,好討厭依家苦悶既生活呀?!唔係返學就返工,EVEN有假放都唔可以一心一意咁去RELAX下,因為要做功課同溫書....真係好苦悶呀..................

 







訪客留言 (返回 FormOne716 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]