FormOne日記小本子

2005 年 12 月 13 日  星期二   晴天
無奈~ 滿足

好無奈呀?! 俾阿媽迫我今晚要下廚........ 識我既人都知我唔多like整中餐嫁啦~~ 但係阿媽就話我好日都唔在屋企,要我今晚下廚,都唔係好過份姐.......... 我完全"O"晒咀law..

唉....我到依家都仲未溫到一課書呀?!點算呀?? 但係我今晚點都要溫晒去的呀,如果唔係我驚我會溫唔切呀............

各位加油呀?! 我要打敗佢,所以我要更加努力,唔可以慘敗的呀?! 你地會support我的ma~~

係時候要溫書喇?!各位加油喇?!







訪客留言 (返回 FormOne716 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]