好無奈呀?! 俾阿媽迫我今晚要下廚........ 識我既人都知我唔多like整中餐嫁啦~~ 但係阿媽就話我好日都唔在屋企,要我今晚下廚,都唔係好過份姐.......... 我完全"O"晒咀law..
唉....我到依家都仲未溫到一課書呀?!點算呀?? 但係我今晚點都要溫晒去的呀,如果唔係我驚我會溫唔切呀............
各位加油呀?! 我要打敗佢,所以我要更加努力,唔可以慘敗的呀?! 你地會support我的ma~~
係時候要溫書喇?!各位加油喇?!
由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。不便之處,敬請原諒。
最新日誌
日誌分類