FormOne日記小本子

2005 年 12 月 14 日  星期三   晴天
~~哈哈~~ 驚訝

在此先同阿智講聲“生日快樂”!!

今日勁少返學law,因為聽日有LEGAL TEST呀?! 通常TEST之前都係咁的呀~~講開TEST,我都仲未溫晒呀,點算呀?? 但係到依家我都唔識驚law,你話死唔死.......

放學個時同kitman,dorothy在canteen溫左陣書?! 之後去藍田搭車返屋企,因為我驚灣仔個邊會塞車車呀~~ 但係好攪笑我同kitman買左d野食,點知我上到車先發覺“貨不對版”,咁我係唔係可以告佢的呀~~哈哈 我都係講下笑姐,唔係咁都唔玩得呀??

講住咁多先啦?! 睇埋電視,要溫書喇?!

大家加油呀!!







訪客留言 (返回 FormOne716 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]