FormOne日記小本子

2005 年 12 月 16 日  星期五   晴天
冇野好講啦.......... 滿足

今日個test真係唔知可以點講law,你話我唔識做咩 ,又唔係呀?!你話我識晒咩 ,又唔係呀?!佢份test paper,講真個句,你又上過佢堂,有聽過佢講書,你都可以吹到出來law ..真係唔知係我既問題定係點呀?! 不過我估我都應該pass到的~~

放左學之後,就同左kitman,dorothy去食野,再之後落左旺角搵得仔,好衰嫁?! 蝦人地既,傻嫁?! 成晚係咁叫人地扎辮law~~

之後行左陣街,食完野就各散喇?!

咁又一日,聽日開始又係要溫audut既時候喇~~

 







訪客留言 (返回 FormOne716 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]