FormOne日記小本子

2005 年 12 月 16 日  星期五   晴天
無奈.......... 鬱悶

好無奈地,今日飲左包朱古力奶之後,就好似呢個公仔咁 ,既想嘔而且痾,真係好鬼無奈同黑仔呀?!

之後返到學校上AUDIT,點知我再一次俾阿SIR吹脹~~ 叫佢講下TEST既TIPS,點知佢就話課課都好important,如果係咁我又使乜你講姐 ,咁你話係唔係吹到"bear"一聲丫....對住佢真係唔知可以講d咩law~~

放學之後就同kitman去左apm行左陣,我就係咁買野食,你話死唔死丫~~

我發覺我今個christmas都冇咩節目的呀?!大家可以睇睇我既行程啦:

23/12~~開始放假

24/12~~返工 + 下埸 (未知)

25/12~~去家姐度大食會

27/12~~紅日返工

30/12~~預計去美食節

31/12~~返工 + 下埸 (未知)

2/1 ~~ 紅日返工

3/1 ~~ 開始返學,同埋預計去美食節

想約我的話,就要計下數喇,哈哈?!

 







訪客留言 (返回 FormOne716 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]