好無奈地,今日飲左包朱古力奶之後,就好似呢個公仔咁
,既想嘔而且痾,真係好鬼無奈同黑仔呀?!

之後返到學校上AUDIT,點知我再一次俾阿SIR吹脹~~
叫佢講下TEST既TIPS,點知佢就話課課都好important,如果係咁我又使乜你講姐
,咁你話係唔係吹到"bear"一聲丫....對住佢真係唔知可以講d咩law~~

放學之後就同kitman去左apm行左陣,我就係咁買野食,你話死唔死丫~~

我發覺我今個christmas都冇咩節目的呀?!大家可以睇睇我既行程啦:
23/12~~開始放假
24/12~~返工 + 下埸 (未知)
25/12~~去家姐度大食會
27/12~~紅日返工
30/12~~預計去美食節
31/12~~返工 + 下埸 (未知)
2/1 ~~ 紅日返工
3/1 ~~ 開始返學,同埋預計去美食節
想約我的話,就要計下數喇,哈哈?!

|