FormOne日記小本子

2005 年 12 月 17 日  星期六   晴天
痛到想死呀~ 驚訝

今日完全唔知發生咩事呀,個頭痛到爆呀?! 我好耐冇試過咁喇,我連食左藥都痛到爆呀! 完全係痛到想死呀~~

攪到我成日都冇心機做野呀,因為真係好鬼痛呀~~ 完全係十萬個痛呀........

今日遊行,真係唔知可以講d咩,d人又話唔會攪事,但最後都係攪事 ~攪到我收工個時,幾咁麻煩呀~~ 明明我可以一程車就返到屋企的,點知攪到我又要去藍田轉車woo~~ 仲要天后個站勁多人,咁我同事就話不如行落去北角搭啦,咁我地就行左落去喇~~

我個人己經唔係好舒服嫁啦,仲要行咁耐,好彩都唔使點等車~~

在我返屋企既途中,個電話就係咁響,個個都打俾我,問我點返屋企,又叫我小心d,又叫我唔會落灣仔搭車,響到我電話冇晒電呀~~ 計計下我都係用左兩個鐘返到屋企,都算係快嫁喇~~ 不過個人真係好鬼累呀..........

我阿媽依家仲係咁叫我聽日唔好返工,我都知佢係擔心我,但係我係唔會咁做的~~

好喇?!講住咁多先啦~~我都係時候要溫下書喇?!星期二TEST AUDIT都仲未溫過呀~~







訪客留言 (返回 FormOne716 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]