今日完全唔知發生咩事呀,個頭痛到爆呀?!
我好耐冇試過咁喇,我連食左藥都痛到爆呀!
完全係痛到想死呀~~

攪到我成日都冇心機做野呀,因為真係好鬼痛呀~~
完全係十萬個痛呀........
今日遊行,真係唔知可以講d咩,d人又話唔會攪事,但最後都係攪事
~攪到我收工個時,幾咁麻煩呀~~
明明我可以一程車就返到屋企的,點知攪到我又要去藍田轉車woo~~
仲要天后個站勁多人,咁我同事就話不如行落去北角搭啦,咁我地就行左落去喇~~

我個人己經唔係好舒服嫁啦,仲要行咁耐,好彩都唔使點等車~~

在我返屋企既途中,個電話就係咁響,個個都打俾我,問我點返屋企,又叫我小心d,又叫我唔會落灣仔搭車,響到我電話冇晒電呀~~
計計下我都係用左兩個鐘返到屋企,都算係快嫁喇~~
不過個人真係好鬼累呀..........

我阿媽依家仲係咁叫我聽日唔好返工,我都知佢係擔心我,但係我係唔會咁做的~~

好喇?!講住咁多先啦~~我都係時候要溫下書喇?!星期二TEST AUDIT都仲未溫過呀~~
|