FormOne日記小本子

2006 年 1 月 3 日  星期二   晴天
好開心呀~~ 疑惑

今日開始要返學喇?!講真今朝真係唔想返的呀,因為只係返去上一個鐘,我搭車都唔止呢個時間啦~~ 不過當我落到地鐵站就唔同晒喇,哈哈~~新一年返學,搭車就撞到佢喇,其實我未試過同佢同車的呀~~真係想望多佢幾眼呀,但係我又驚woo ~~但係到依家我都係未試過同佢傾計的呀~~

上到班課上堂,個阿sir都係咁,不過都好左少少的呀?!但係我都係覺得佢教得唔係好好,希望我可以pass到呢科啦~~

放左學之後,就同kitman去左美食節,我地都有買到野,不過我好攪笑地同個鬼佬講話想要一件chocolate chessecake,點知我就同佢講要一件朱古力chesse,之後kitman同我講話我講錯野,我先發覺到,之後就唯有係咁笑law~~

最後行完之後,就各散返屋企lu~~







訪客留言 (返回 FormOne716 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]