FormOne日記小本子

2006 年 1 月 4 日  星期三   晴天
唉.... 不安

今日去圖書館附近間法國餐應食飯,好似係因為叫春茗woo~~其實去到間野都ok既,但係上野上得好慢呀,同埋d野都唔係好好食呀~~不過我有d冇奈的呀,因為我個台四個係者細law,一台有八個人,但係我就俾大老細同埋阿媽夾住坐~~

因為今日佢地都係要返工的ma,但係佢地都食唔到甜品就要去開工喇?!不過其中一個人就真係叻到冇人有呀?!識我既都知我地係有bonus的ma,late左就冇的ma~~咁其中一個就同我地個CO講、"反正都係late嫁啦,又有咩所謂姐,最多咪邂d先走law?!"當其時大老細係在埸的呀,你話佢係唔係叻到震呢~~我地個個都"O"晒咀,唔知可以有咩反應俾到佢呀~~

食完之後就幫阿MING佢地拎ROOM,因為佢地去唱K,咁我係STUDENT可以有discount丫ma,咁我咪去幫佢地登記law~~之後我就行左一陣,then搭車返學校喇?!

連續上左三個鐘,今日上堂講果d野真係令我好迷呀?!都唔知點算好呀~~完全可以話係死晒呀,你話我點考試,你話??

一陣都係睇下份AFA先,如果唔係聽日講tutor,我又唔知阿sir講咩的呀~~

 







訪客留言 (返回 FormOne716 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]