今日終於可以訓多陣喇?!點解我咁講??識我既都知我星期六日要返工嫁啦,再加埋我星期六冇訓過,今日當然訓得好開心啦~~哈哈!!點解我星期六晚冇訓,因為我去左我個fd度BBQ,我地通常都會通頂的呀~~但係個晚實在係太凍喇,我地玩夠喇,洗埋埸就各散喇?!原先我都唔想返屋企的呀,但係我冇帶衫去轉,所以我就返左屋企換衫,之後就走人,去返工喇~~尋日仲要成個下午counter,又冇得休息,今日當然係十分之好訓啦,如果唔係電話響的話,我估我都仲未起身呀?!
醒左之後,食完野就出吉島幫我阿媽交水費,之後我就行左陣,買左d野,就咁出一出去就用左成五舊水喇,真係唔知可以講咩呀~~仲要唔係用左我自己身上的呀........其實有好多野想買,但係又睇唔中,就算睇中都冇錢買,咁你話可以點丫~~
今晚都係要做下功課先得喇,因為我星期六日返工個時,搵到d資料,係時候要做下喇~~
|