FormOne日記小本子

2006 年 1 月 10 日  星期二   晴天
好開心呀

唉~~總知尋日就返去睇戲啦,真係衰喇?!如果我知呇a真係會返去插Ricky Fong的話,我都返去啦~~真係waste左個機會添~~

今朝上夆顗G時,Dr. Tang來左睇堂,我估都係因為尋日開會插得勁得制啦,哈哈~~不過我見到阿Dr.好似唔係咁滿意咁law,如果係轉返阿sir就真係perfect喇~~

放學之後就落左旺角食lunch同行街,同樣地要買既野買唔到,但係今日買既野都係我既心頭好~~真係好鬼開心呀?!先有龜龜毛毛拖鞋,之後有pluto file,再之後又買到兩隻耳環~真係好開心呀?!等我過兩日試下影張放上來先~~哈哈~~但係其實我想買鞋的呀,同埋想買字母耳環(識我既,應該知我想買咩字字的)........結果係買唔到我想買既野~~

行完之後就各散lu~~好好彩一去到車站就有車喇,六點三就返到來喇~~

尋晚好乖乖同好叻叻咁做晒account既tutor喇,睇下一陣做唔做英文啦?!







訪客留言 (返回 FormOne716 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]