尋晚做英文份野真係到唔想做呀,都仲未做晒呀.....一陣再做埋去~~新既一年明顯地我對身邊要做既野有返d衝勁,係好事來既,起碼我覺得對a/c呢科會好d先啦,你話係咪??
今日成日都係諗住一個問題 ─ 我究竟報唔報non-jupus??講真我真係好想讀social wok呀,識我既都知我鍾意的呀,但係奈何都係一個"錢"字作怪,真係好難去取捨的呀?!講真果句full-time既,我真係affort唔到:但係我又唔知part-time有冇呢個course woo~~咁你話我點好呀??今朝有同家姐傾過下,咁佢都係叫我報part-time會好d,咁我都覺得係既,辛苦就一定係辛苦的呀,因為如果到時真係收我的話,就一定係一邊做野一邊讀的呀,不過如果係自己鍾意既話,幾辛苦我都會捱埋去的~~我唔想到時自己再一次後悔呀,因為我己經後悔過一次,錯過左就冇得返轉頭的呀,我唔想再一次係咁呀~~你地明唔明呀??
今日上既堂,講既野都ok?!起碼a/c我都知阿sir做緊咩,跟得到的呀~~一陣睇下累唔累先,如果唔累的話,做完英文,再做下今日果課d tutor先~~聽日上堂果d就做晒喇,係唔係好叻叻呢??
|