FormOne日記小本子

2006 年 1 月 12 日  星期四   晴天
既叻女又乖女 愉快

無錯,我今日既叻女又乖女的呀~~

因為今日派左A/C test paper,知我既,都知我呢三年既A/C,次次test最多都只係岩岩好的呀~~點知今次真係有一個好大既進步,雖然對其他人來講,唔係一會事,但係對我來講真係一個好好既開始呀,放心啦,我會努力的呀~~

至於我話乖女係因為我今日去左接我阿媽收工,不過今日真係好鬼累呀~~

依家都仲係好鬼火呀,HKBN個邊又攪到我上唔到網呀.......依家係岩岩攪掂,但係我仲未整返個routor,都唔知我一陣駁返之後會唔會又上唔到網呢??真係麻鬼煩呀~~

我都係要整下部機先喇,睇下我一陣上唔上到來啦~~







訪客留言 (返回 FormOne716 的日誌)


囡 於 2006-01-14 11:09 PM 發表:

加油努力呀!!! 阿囡一定支持你的!!!!

下次一定高分過一d讀左好多年account ge人的!!! 更加唔需要向阿sir求分呀!!!!

[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]