FormOne日記小本子

2005 年 5 月 14 日  星期六   晴天
唔知做d乜......

今日真係熱到想死呀,其實應該係話"局"先o岩~~

不過今日都黑仔嫁喇,一早返到去諗住食個豐富o既早餐,點知結果係食完之後嘔返晒出來,其實真係唔知發生咩事的呀?!之前試過食完杏花間M記之後胃炎,今日就食完係咁嘔,都唔知係唔係dirty,但係冇理由次次都係得我一個出事丫........

之後個lunch就做左好多野呀,又係咁print野,搵呢個搵果個,真係夠晒充實呀?!咁就過左兩個鐘o既lunch~~之後costing派返份test paper,哇,我見到個成績除左笑之外,真係唔知可以有咩反應law............不過最攪笑係今日miss li入來講開話final year project d野,又話有係好唔受歡迎,又話好多時明明係好朋友,但係做完份project之後連friend都冇得做,又話可能係明明唔熟o既,做完project之後就勁friend;呢d咁o既情況,完全在我地班到發生晒啦?!但係我始終覺得人夾人緣的,要發生o既點都係要發生的~~可能係我見得呢d情況太多喇,所以我都有少少麻目左lu~~

放學就同佢地做埋份英文,就同kitman落左旺角行左陣街,但係都係乜都買唔到的呀~~不過信和d人勁臭串law,如果當其時唔係得我同kitman兩個的話,我一定會串返佢地轉頭的呀~~

最後返到屋企都成十點lu~~聽日又係返工o既日子lu~~希望聽日唔好咁多人啦~~







訪客留言 (返回 FormOne716 的日誌)


嫲嫲 於 2005-05-14 09:44 PM 發表:
hi 我上了妳的日記,開唔開心呀?
乖孫女呀,努力呀,比d心機啦!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

中做問o既,當然開心啦有嫲嫲留言woo~~
我會俾心機嫁喇?!希望個exam快d過埋去啦,好鬼辛苦呀~~
記住多d上來喇~
Posted at 2005-05-17 10:21 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]