今朝十點到就俾個fd嘈醒左,諀幫我整電腦,其實我有諗過唔整的呀?!但係我部機實在係太死喇,所以都係叫左佢上來,但到最後都係未攪好的呀,佢話聽日俾隻disc我,format左部機去就算woo~咁唯有係咁做law?!
但係中途都同左好幾個人傾下電話咁呀,不過最攪笑都係家姐講o既野,想知係咩,自己問我啦~~
之後又係咁send下msg同埋傾下電話咁law,咁又一日喇?!到呢個moment,我都仲係未溫過書呀,都唔知點算好呀~~唔知點解越接近考試我就越唔想溫呀,但係我唔可以咁的呀,因為我知我咁做的話,我依家唔止會俾我阿哥罵死我呀,仲有好多人會唔放過我的呀,我真係死幾次都唔得呀........

諗返起尋日睇戲,我真係唔知可以用咩形容詞形容好呀?!一如以往我都係睇到會笑的呀,不過令次有家姐同我一齊笑呀?!我都發覺我地兩姊妹真係傻傻地呀~~
我諗我都係時候,睇下d notes的呀?!如果再唔睇的話,就真係唔多使睇的呀~~因為下星期就考喇?!
|