今日lunch去左蕭副食飯,其實都好耐冇搵佢喇?!因為我地d時間都就唔到,我連學校個阿媽,我都仲未得閒返去搵下佢呀,我諗都係要等我考埋個試先得閒的呀........
之後去睇左陣野就入左天水圍溫書,不過今日入到去都冇心情溫書,入去咁耐都係同kitman吹水,傾下計,個atmosphere好好呀,好耐冇試過咁樣傾計喇?!不過聽日真係要收心去溫書喇?!話就話下星期三開始考,但係我都呢一刻都仲未有心去溫書呀...........唔通我又要發揮我o既小宇宙??
由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。不便之處,敬請原諒。
最新日誌
日誌分類