FormOne日記小本子

2005 年 5 月 18 日  星期三   晴天
~無奈~~

今日lunch去左蕭副食飯,其實都好耐冇搵佢喇?!因為我地d時間都就唔到,我連學校個阿媽,我都仲未得閒返去搵下佢呀,我諗都係要等我考埋個試先得閒的呀........

之後去睇左陣野就入左天水圍溫書,不過今日入到去都冇心情溫書,入去咁耐都係同kitman吹水,傾下計,個atmosphere好好呀,好耐冇試過咁樣傾計喇?!不過聽日真係要收心去溫書喇?!話就話下星期三開始考,但係我都呢一刻都仲未有心去溫書呀...........唔通我又要發揮我o既小宇宙??







訪客留言 (返回 FormOne716 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]