今日好叻叻的呀,溫左兩課咁law,雖然得兩課,但都好過一課都冇丫,係唔係先??但係我會努力的呀,因為我唔多想補考呀?!
我都係時候要俾多d心機溫書先得喇?!如果唔係俾人罵死我的呀...........
由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。不便之處,敬請原諒。
最新日誌
日誌分類