今日某程度上,都幾無奈的呀?!因為一朝早我阿哥就打俾我,話interview好驚,我真係唔知可以俾d咩反應佢law?!之後佢又話,in之後冇野做,叫我出去陪佢,但係佢係在上環見工law~~真係俾佢激死呀...........無錯我最後都係出左去陪佢的呀?!出到去見到佢梗係怪怪地咁,可能係我見唔憤佢著住成套老西掛,不過都ok型仔o既~~

出到去先上世貿打左陣機,之後行左一陣街,但因四圍都未開門,所以就諗住去戲啦,點知JP同皇室都只係得星戰law,最後我地就過左APM睇喇?!其實我都唔知睇咩的呀,咁佢話好耐冇睇戲,咁咪陪下佢law,最後我地去左睇《早熟》
,我覺得都幾好丫,唔差差law,都值得去睇o既~~不過好攪笑,我見個場大部分都係拖友law,我同佢入到去梗係怪怪地咁~~睇完孰就閃人喇,因為佢阿爸跌親,所以要返屋企睇睇佢,如果唔係我地會食埋飯會走的~~
不過今日其實都幾開心的呀,其實我好少機會,會同阿哥出街的呀,雖則今朝係俾佢嘈醒左,但係唔緊要啦,鬼叫佢係我阿哥咩~~
今日進度係停止左的,咁就要多謝我阿哥喇?!
|