FormOne日記小本子

2005 年 5 月 25 日  星期三   晴天
開始喇?!

考試o既日子終於都到喇?!其實講真個句,我到呢一刻都好似冇咩考試o既心情,even今日己經開始考.......

由於我呢期日日都係過天手圍溫書o既關係,最後我都係決定考之前個晚,係會在kitman到過夜,唔返屋企的呀?!一來係可以大家互相support,二來係有問題o既可以有人問丫ma~

好似尋晚咁丫,其實真係唔知溫過d乜的呀?!我同kitman都好驚唔知會考d乜,最後決定背晒guideline o既野就算喇?!繼上年marketing溫通頂之後,呢科BIS係第二科law,其實我都唔知點解自己會通頂的呀?!不過我尋日成日都好醒,直到考完試出來都係好醒的呀.........

講返今日考試,好似set左個電話唔ring姐,都唔明d阿sir,miss的呀?!都知我地要考試嫁啦,都仲要係咁打電話俾人的呀.......不過今日份paper,我自己count過,都應該pass到的,但係諗返尋日睇個d咁o既past paper,就真係嚇鬼死呀?!夠膽死,睇完之後,我連少少野都講唔出呀,我真係未試過會咁的呀,但係今日見到份都幾好,起碼令到我有返少少信心考落去.........

之後放學同kitman落左葵芳,原先就諗食完野就走o既,但最後我就大豐收,因為我買左條短褲同拖鞋,真係好鬼靚呀?!不過我估我都係唔會勒返學校的呀,如果想見我著短褲出街呀,咁就要睇下大家同我有冇緣喇?!但係有一個人一定會見到我咁著的.................喇,唔好亂諗野呀?!我講果個係kitman咋,因為我會去佢到溫書的呀?!

放心啦各位?!如果我真係拍拖的話,我一定會同大家講的,我唔會收收埋埋的呀,因為我覺得呢d始終係開心事丫ma,所以我會同大家講的呀~~

講住咁多先啦,我都係時候再溫下書喇?!不過我估我呢期都未必會會手打diary的呀,因為我都唔係日日都在自己屋企.....................







訪客留言 (返回 FormOne716 的日誌)


潔貓 於 2005-05-29 02:22 AM 發表:
哈哈~~~! 我真係榮幸了~! 可以見到你著短褲『仔』呢?! 呵呵~~~!!
 
有男朋友當然要講出黎啦~~~!! 除非你唔當我係你朋友o者,所以唔想我知~~!! 係唔係~~~????
如果你有男朋友,我都會好錫佢嫁?! 唔好諗錯隔離呀!!!!係好似老豆咁錫錫咋!!! ~!!!哈哈~~~~!!
 
講住咁多先~~~!! 努力考埋個試呀!!!!! 之後就去街街~~~!! ^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]