今日又冇得休息喇~~完全要多謝我個妹啦,因為今日要陪佢出去圖袙書館second in呀~之後就同左佢過去APM行下街,因為佢話未行過woo~
但係今日等我個妹時,見到有人著西裝去見工,我真係好想笑law~~使唔使著到咁呀,可能係因為我自己在圖書館做緊,覺得唔使咁樣去見工,而且我個時都唔使著到咁的呀?!不過最笑既係佢地著到衣不稱身丫ma,你話著得好睇都話丫,咁樣唔著好過著啦,而且adecco都話唔著suit去in~~我都唔知d人係唔係唔聽人地講野的呀~~
行完街就返屋企lu~~
由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。不便之處,敬請原諒。
最新日誌
日誌分類