FormOne日記小本子

2006 年 4 月 24 日  星期一   晴天
出左街~ 愉快

今日又冇得休息喇~~完全要多謝我個妹啦,因為今日要陪佢出去圖袙書館second in呀~之後就同左佢過去APM行下街,因為佢話未行過woo~

但係今日等我個妹時,見到有人著西裝去見工,我真係好想笑law~~使唔使著到咁呀,可能係因為我自己在圖書館做緊,覺得唔使咁樣去見工,而且我個時都唔使著到咁的呀?!不過最笑既係佢地著到衣不稱身丫ma,你話著得好睇都話丫,咁樣唔著好過著啦,而且adecco都話唔著suit去in~~我都唔知d人係唔係唔聽人地講野的呀~~

行完街就返屋企lu~~







訪客留言 (返回 FormOne716 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]