FormOne日記小本子

2006 年 4 月 26 日  星期三   晴天
好累呀~ 愉快

今日成個人都呆呆地,我都唔知點解會咁累呀~己經唔係話好夜瞓啦,但係都係咁呀~好似今朝咁,搭地鐵個時,阿fred見到我,同我打招呼,我隔左5秒先識得有反應呀,成個人好似遊緊雲咁呀.......之後佢問我係唔係返工,我竟然隔左成分鐘,先識答佢我返學,你話死唔死丫~~

之後返到去上堂都好似遊雲咁,冇咩心機上堂,自從上星期開始我就己經係咁喇,都唔知點解的呀,但係我就知我今年考試唔可以有任何差錯~~

到A/C堂個時又有人講talk,都係d career talk,但係我對佢另一個department有興趣多d law,但係佢話mainly focus on Business個department多d,所以我估我都係唔會做的呀~~

今日終於收到考試時間喇,考到14/6的呀,一個星期考一科都唔知係好事定係壞事的呀,拖到咁耐,真係會冇咩心機去溫的呀,點算呀?!突然間有樣想放棄既心態,但係我知我唔可以咁的呀,我唔會令我身邊既人失望的~家姐尋日仲話會買畢業禮物俾我,所以我更加要一take過攪掂,唔可以考supp.

放學果時買左ticket睇SU singing contest,希望好睇啦~~

我應唔應該同佢講呢??但係我話過唔搵佢的woo~但係我始終都係放唔低的....點好呀?講?唔講?







訪客留言 (返回 FormOne716 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]