FormOne日記小本子

2006 年 5 月 2 日  星期二   陰天
返工....... 愉快

今日又係我返工既日子,因為今日返學都係返果一個鐘,咁不如返下工好過啦~~但係我個人真係好鬼累呀?!因為我連返左四日早喇,可能你會話四之ma,係咪真係咁累呀,但係如果日入面你都係要行來行去的話,我估你唔會咁講law~~而且會考又到喇,朝早patrol真係好辛苦的呀,因為15分鐘即收野丫ma~~真係做死人的呀~~

有時我都係真係唔知係自己要求高定係點呢??真係睇唔過眼d人咁做野的呀~~不過我都係當睇唔到算啦,我諗咁會好d既~~今日見到丸仔,同佢講開星期五singing contest既野,突然間丸你問左我一個問題,我係咪可以接一個年紀細過自己既人呢??我即時O晒咀,我覺得我係唔會的呀,但係我諗諗下,佢好似係細過我的woo~~(但係我又唔肯定,最衰唔識個邊department既人.........)不過我都係覺得算吧啦~~我只係希望同佢講到一句說話都好好的呀,幫佢打下氣都已經好開心的呀~

收工既時候,個電話都已經冇電嫁啦,但係d人就係咁打來,次次都係咁的呀,忡係在人地電話冇電既時候,就係咁收到雷話的呀~~

我都仲未同阿媽講染hair,不過一定係同佢嘈的呀,但係都冇詁的呀,依家個頭點見工呀~~我到依家都仲未有去瞓既意慾呀~~可能係個人累得制掛~~

打住咁多先啦~~







訪客留言 (返回 FormOne716 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]