FormOne日記小本子

2006 年 5 月 5 日  星期五   晴天
好累呀~~ 愉快

今日又係我要返工既日子呀,真係好想今日唔使返工呀,但係唔得law~~

由於唔想返工既關係,攪到我今日差d遲到呀,不過我都好準時十點返到去,我真係未試過d時間去到咁盡的呀~~不過唔緊啦,冇late到就ok啦~~返到去今日有幾個新人(對我來講),咁我都覺得今日果兩個都好過另一個law,但係冇計啦,果個都full左位喇~~其實我見過佢地的呀,一個就係在十一樓見過,一個就在adecco見過,但係我地都係唔識的呀?!因為我都係陪我個妹interview見到佢地姐~~

不過今日見到佢地做野真係好唔同law,一個就真係好有heart去做野,但係另一個就應該好快就會係報紙組既人的呀,唔係我話d咩呀,只係今日短短幾個鐘,佢俾我既感覺就係一個hae既人,完全似晒果邊既人law~~不過我都希望我係睇錯人law,我真係另願我睇好過我睇中的呀~~

聽日返工又會見到佢地喇,希望聽日d時間好過d啦~不過聽晚有得去戲,heehee~

返到來又俾人"哦"喇,我真係覺得好厭呀,你返工受氣同累,咁個人易發脾氣,我都好明白呀?!但係我想話我都要返工的呀,我都會受人氣的呀,我都唔係好你好多的呀,我都好累呀?!我唔出聲唔代表我唔累呀~~我都係人來的呀?!我日日唔係返學就返工,你估我又好好受呀!!日日都要搭鬼咁耐車先返到工同學...........

一係咁law,搵個人嫁左去,搬出來law?!咁會唔會對大家都好少少呀~~我真係有諗過搬出來住的呀,講真我又唔驚照顧唔到自己,反正平時都係自己take care自己嫁啦,有人理過我咩??可能有我唔知law~~我真係想有多d自己既私人空間呀~~







訪客留言 (返回 FormOne716 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]