FormOne日記小本子

2006 年 5 月 9 日  星期二   晴天
Presentation 愉快

今日係我地Final Year Project Presentation喇,但係我都唔知可以講咩lu~其實成個flow都可以既,但係到我個時得返個幾分鐘既時間,就係考起我呀?!我唔係唔想跟稿講呀,但係當時都唔容許我咁做,真係waste晒我一返心機去背稿!!原先諗住話晒都叫做FYP presentation,免得一陣累街坊啦,但係到最後咪又係要我睇住silde去講野...................之後到Q&A個時,就知出事喇,因為阿sir話要個個都要答d,我都唔知可以點幫佢地呀?!唯有係企埋一邊law,唔係都唔知可以點lu~~不過都係算啦,都過左lu~~~~

之後想去食雪糕的呀,但係最後都係去左許留山,食完就各散lu~~返到來就沖涼,之後就走左去瞓喇,直到食飯先俾阿媽叫醒左~~

啱啱search到某人既日記,睇左好多野,同我之前估既野一樣,但係冇諗過既係佢又係七月生日嫁law~~但係依家我既心情都幾輕鬆的呀,冇咩特別?!heehee~~可能你會話我痴線走去search埋d咁既野,咁我都係冇做之ma~~仲好啦,俾我知道佢既野,令我知道自己唔應該再去諗咁多喇?!而且我都仲有d野未放得下~~~

依家最緊要都係攪店個考試先~~







訪客留言 (返回 FormOne716 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]