FormOne日記小本子

2006 年 5 月 18 日  星期四   晴天
今日係星期六?? 愉快

因為同Ricky調左更,所以今日要返工,不過今日返工都好平靜~~但係因為近日有人放左段短片上網係講有人在圖書館打車輪的呀,攪到d老細係咁落來睇呀,因為好似話有在newspaper講呀,所以攪到好多人都知~~d人真係冇野好做呀.....人地打車輪關你咩事丫,攪到我地做patrol既又唔可以點蛇喇,真係麻煩呀.......

放工就返屋企喇,可能未病好既關係啦,個人都仲係好累呀,所以一上到車就瞓到落車喇~~但係個人都仲係好鬼累呀,真係想可以瞓多陣呀......

頭先睇左某人既diary,見到人地咁幸福,我都想有個對好好既男朋友呀~~可能就到考試,冇型中俾左pressure自己,所以好想身邊有人support下自己~~再加埋呢幾日細佬又同我阿媽嘈交,我真係就來頂唔順的呀.......

啱啱聽到kitman話佢出年可以繼續讀書,真係恭喜佢呀~~你要好好珍惜埋呢幾年呀?!我就前路芒芒,話就話我會搵野做,但係我都唔知幾時搵到呀....希望可以在我生日前搵到啦~~~不過依家最緊要既係攪掂個考試先~~~







訪客留言 (返回 FormOne716 的日誌)


bigfatboy 於 2006-05-18 10:10 PM 發表:
呵~咁你幾時生日呀?!
一齊為考試努力吧~~

(我既第一次俾你左喇....嗚....)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我幾時生日都唔知~~
真係心淡呀.......
我diary都有write的呀~~~
多謝你既第一次...........留言呀~~
哈哈~~
Posted at 2006-05-20 11:48 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]