FormOne日記小本子

2006 年 5 月 27 日  星期六   雨天
真黑仔.. 感動

原先諗住可以飲完酒咩都唔諗,點知仲衰.......難道真係"酒入愁腸愁更愁"?!超身返工個時心情都唔係話好好嫁啦,上到車竟然俾我撞到佢,其實我唔知佢見唔見到我啦,我覺得就算見到都未必會有野講的呀~~以前會care既,但係今朝竟然冇咩感覺,可能我開始學識放低掛~~都好既~~

返到公司,完全係發左癲咁,不停係咁做野,唔俾自己停落來,因為唔想去諗任何野,咁唯有係咁做野啦~~到左下午counter,真係好想打人,果條"某你"好似隻遊魂野鬼咁,不停在面前遊來遊去,真係好想打死佢呀......之後死人kenny,又講埋d衰野,真係即時火都黎呀~~

返到入書庫,又開始發癲,係咁搵野做~~因為隻豬知我發生咩事,所以佢都冇問做咩,由得我~~我都唔想咁的呀,但係當我一返到入去就唔知想點咁~~

總於好辛苦咁捱到收工,出到去個人好返少少,就去搭車返屋企lu~~

返到屋企就係咁同人傾計~~~聽日又係返工既日子,人生真係苦悶呀~~







訪客留言 (返回 FormOne716 的日誌)


aR ci 於 2006-05-28 11:12 PM 發表:
喂喂喂
唔好飲咁多酒呀
傷身兼傷心架

下次飲果汁先生啦
有豐富ge維他命C
有益身心呀

XDDDDDD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係咪你同我飲先??
係既,最多我出錢買喇,哈哈~~
Posted at 2006-05-28 11:16 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



bigfatboy 於 2006-05-27 10:26 PM 發表:
條"某利"你估會唔會係我丫喇?!哈~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咁一定唔係你law~~
因為果個係我同事來的~~
只不過我係超唔like佢~~
但係我一星期,一定會見到佢一日的呀~~
Posted at 2006-05-27 10:28 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]